- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Napadá mě proč ne. Rozvozci jsou agresivní řidič a v pražském provozu překáží a dělají ho víc nebezpečný. Kdykoliv dorazím do fast foodu, jedou tady balíky pro rozvozové firmy na plné obrátky. Příchozí zákazník je řešen jako druhořadý.
Zákazník přitom řeší kolize na parkovišti před restaurací s rozvozci a obsazená parkovací místa.
Fast food není žádná sláva, v podstatě je to nechutné málo kvalitní jídlo. Má se jíst čerstvé a ne hodinu po vydání. Rozvážet něco takového je hrozný model.
Tak bych chtěl informaci, jaký podíl v rozvozu je kvalitnějších jídel z restaurací a jaký podíl fast foodu?
Podle mě je zde špatně naprosto vše. Nechutné podnikání.
Lidi maj teď prachů, když nebylo za co utrácet, tak proč si jídlo nenechat dovést.
Článek jen potvrzuje můj úsudek, že lidé pochopili, že je pro některé lepší si nechat dovézt jídlo, než se trmácet do restaurace, tam čekat na objednávku, na jídlo, na zaplacení a pak se zas trmácet do práce. Na což vám půlhodina v žádném případě nestačí. Spousta firem již podporuje zaměstnance v tom, že mají oddělené prostory, kde mohou v klidu najíst. Tak že jasná volba si nechat přivézt jídlo až do firmy a pak se v klidu najíst.
To i vysvětluje, proč v minulém článku hospodští smutně konstatovali, že se jim na obědy lidé nevracejí.
To nejsou kolečka. Jsou to lidské nožičky a lidské sádíko. Jak ve starém Římě.
Pro vyvolené