- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tu jeho firmu jsem svého času měla hodně ráda....
Ti, co za něco stojí odcházejí, ti co ne, se drží zuby nehty, i smrt je na ně krátká...
Doufám, že se nejednalo o ten kus, který jsme 1991 přivezli z Mnichova. Při nakládání se nám utrhl kus podvozku, zcela prorezivělý. To auto vypadalo zvenku docela hezky, ale pohled na jeho podvozek byl hrůza. Samozřejmě, navařovaly se plechy, ale mnohde nebylo na co.
Snad to je jiný kousek, ten náš měl stříbrnou metalízu. Na snímku je bleděmodrá metalíza, ale to může být i následek restaurování, na autě se oprvdu hodně svařovalo a při lakování pak je zákazník pověřen výběrem odstínu, samozřejmě z palety Mercedesa.
Bohužel automob.rally je rizikový sport. Každý kdo je provozuje ví vo co go
hlubokou soustrast, šikovný člověk - v Ostré se s rodinou zastavíme alespoň jednou ročně a produkty které nabízejí jsou fakt super.....
Rallye s autem, které na rallye není stavěné a v hrbolaté Africe? To jinak nemohlo dopadnout.
Prorezavělé poloosy na roletě nevydrží, můj E270CDI zlomil na D1 cestou do Brna obě přední péra.
Krásný koníček se mu bohužel stal osudným. Veterány jsou krásná věc, nehody v nich však většinou bývají fatální.
Vždy když vidím veterána závodit, je mi ho líto. Mnohem radši se podívám na dobové fotky a videa, nebo jej navštívím v muzeu.
Upřímnou soustrast rodině, a všem pozůstalým :-(
škoda ho. ps nepatří to sem, přest si to neodpustím: svět o této tragédii věděl a psal už o víkendu. škoda, že idnes dává přednost podněcování závisti a nepokojů namísto informacím o tom, že se někomu něco dobrého podařilo...