- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavne at to nedodavaji do Boeingu, protoze s tema ja rad litam.
Jasný, tušíte kolik je tam italských součástek? To je o mnohem větší strach...
Vůbec nejde o ty čísla, ale je výborné, že v tradičních oborech strojírenství, jako hydraulika, obráběcí a tvářecí stroje, výroba a oprava parních a vodních turbin, čerpadel a kompresorů a pod., se dostáváme po cca 25 letech opět do přední místa.
Pred 25 lety jsme byli na prednich mistech v ramci vychodniho bloku. Ve svetove konkurenci sme, vzhledem k technologicke zaostalosti, byli prumerni...
700-800M na 19 let tj. 70-80M rocne tj. 5,5-6,5M mesicne - nechce se mi verit, ze by to uzivilo 30 novych zamestnancu a ze by si to zaslouzilo clanek v celostatnim deniku.
Leda by v idnesu zvontili menu a nebylo to v Kc, ale v €, coz je pravdepodobnejsi
počítáte na devatenáct let, má to být na deset let...
České letecké výrobĕ fandím!
Ale ten článek si po sobĕ autor mohl přečíst...