Diskuze

Důchodců v exekuci je jako nikdy. Chtěli pomoct dětem, nebo naletěli

Důchodců s nařízenou exekucí raketově přibývá. Naletěli podvodným prodejcům či úvěrovým firmám. Často chtěli jen pomoci svým dětem. Dnes jsou ve finanční pasti, z níž není úniku. Soudní oddlužení totiž často nepřipadá v úvahu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

monika.b

11. 6. 2012 8:49
Jak na insolvence

Zajímavý a přehledný web o problematice osobních bankrotů, insolvence, oddlužení. Konkrétní rady, jak ven z dluhové pasti, modelové příklady. Pokud vás to zajímá, podívejte se na http://www.jak-na-insolvence.cz

0 0
možnosti

akaša

8. 6. 2012 17:13
Nezůstane kamen na kameni

A to je účel[>-]

3 0
možnosti

nezavisla

8. 6. 2012 10:15
Důchodců...

Hloupý táta,máma hloupé děti co jiného si mám myslet,již 20 let musí platit heslo žij do výše svého příjmu jinak tě exekutor nemine.;-D

2 0
možnosti

adua

10. 6. 2012 18:15
Re: Důchodců...

Ano máte pravdu do výše svého příjmu. :-)Uvědomila jsem si, že náš stát také nežije do výše svých příjmů státního rozpočtu a proto máme tak velký dluh. :-P Nedivím se seniorům, chtějí pomoc dětem. Je to smutný. Dluhy seniorů rostou už je  jich nesolventních 65 tis. je to poměrně velké číslo.

0 0
možnosti

Kopakopa

8. 6. 2012 0:35
A na topole podle skal

Kalousek spokojeně zatleskal...

A s ním celá nenasytná svoloč zvaná "pravice"...

4 0
možnosti

jozko skocdopole

9. 6. 2012 0:55
Re: A na topole podle skal

R^;-DR^

0 0
možnosti

Antonín, topič

7. 6. 2012 19:57
To je hrozný,

tady je to zase samej pošuk, kterej omylem nepřebírá poštu, až se jeho omylem nezaplacené dluhy dostanou k soudu, ke kterému opět omylem nejde a ještě se ten pablb diví, že si někdo dovoluje nárokovat zaplacení nákladů na soudní řízení.

5 0
možnosti

vestrach

7. 6. 2012 17:45
Důchod

pro 2 lidi dohromady pouze jen 13000,- je absolutní nesmysl, pokud teda oba chodili do práce. Pokud paní nebyla celý život doma. Pak je tato částka reálná. Jak je možné z 90000,- se vyšplhat až k té astronomické sumě? Mě napadá jen to, že to vůbec nikdo nesplácel a potom to denním penále vylezlo takto vysoko. Tak, jak je to podáno, že se dostali do problému, je zavádějící. Chce to popsat realitu a pravdu. Jediné, co věřím, že ten dluh je tak veliký. Takže, drazí novináře, pište pravdu a ne fikci a to co se hodí do "krámu". Tento problém se zadlužováním je velký a to nejen u důchodců a bylo by vhodné psát, jak se člověk do srabu dostal pravdivě a taky, jak a co dělat, aby do takového průšvihu nevlítl. Náš národ má ještě dlouhou cestu před sebou, aby byl finančně gramotný. ;-(

4 0
možnosti

surimi

21. 6. 2012 22:11
Re: Důchod

Jstli tomu dobře rozumím,tak 90 tisíc byl jen poplatek za zprostředkování větší půjčky. Museli si na složení poplatku vzít úvěr u jiné společnosti.Je s  podivem,že výše tohoto poplatku ty lidičky nevarovala.

0 0
možnosti

pátý ze tří mušketýrů

7. 6. 2012 16:39
"Tenhle svět není pro starý "

Rv

1 0
možnosti

libyn 3

7. 6. 2012 16:55
Re:

ne, to není o stáří. Tento svět není pro chudý!

3 0
možnosti

vymrzovac3

7. 6. 2012 13:59
Je to problém státu...

...a to v tom smyslu, že nepostihuje dealery úvěrových smluv, kteří kvůli své provizi záměrně zkreslují údaje o příjmech budoucího dlužníka, a tím se PŘÍMO podílejí na úvěrovém podvodu ! Samozřejmě, že to potom odnese pouze dlužník, dealer je na svým, a v pohodě shání dalšího trotla, kterej se chytí

8 0
možnosti

levy

7. 6. 2012 14:15
Re: Je to problém státu...

R^

0 0
možnosti

ptolemaios14

7. 6. 2012 13:51
novy zakon o bankrotu

kazdy by mel mit narok na to zbankrotovat,nekdy se opravdu dostanete do uzkych a jak z toho ven,vzal bych si prikad ze zakona o bankrotu v usa,pro osobni bankroty maji dva druhy 7 a 13.rozdil je ten ze kdyz mate vetsi vydaje nez prijmy jdete na 7 a po predlozeni svych argumentu pred soudecem,samo ze svym pravnikem je vam vse odpusteno a nikdo na vam nemuze,je pravdou ze vam nikdo nejaky ten patek nic nepujci ale co na tom.mate cisty stit a muzete zacit od nuly a dat si vetsi pozor na sve finance.druhy bankrot je 13 ten funguje jako v cesku.tady vam musi nechat nabytek a ostatni kraviny,mimo auta to vam mohou prodat,ale aby nekomu zabavovali toustovace a debilni tv a ostatni kraviny tak to tedy ne.a nikdo vas nesni otravovat ani vam violat,jinak se to hlasi pravnikovi a ten uz to s nima vyridi.zaznam o bankrotu se vymaze po 7 nebo 10ti letech.nechapu proc cesko zivi dalsi armadu exekutoru a dalsich vydriduchu,cely system je tak spatny ze ani horsi byt nemuze,

2 0
možnosti

Alcatraz

7. 6. 2012 13:55
Re: novy zakon o bankrotu

jestli novej zakon, tak otroctvi. Kdo ma zavazky vuci jinemu, kterym neni schopen dostat, se stane na danou dobu otrokem, dokud si dluh neodpracuje. Hlupaci budou mit svoje "pravo na praci" a veritel nebude tratit. A nestane se z toho to, co se dnes mezi "prostym" lidem roznasi: "tak proste vyhlasime bankrot"

1 0
možnosti

Martin.Němec

7. 6. 2012 13:19
Starej nebo mladej

Starej nebo mladej, to je jedno - pokud je někdo ochotný zaplati 90tisíc za zprostředkování půjčky tak má bohužel smůlu a zřejmě mu nebylo dáno. Dnes 72letému důchodci z článku bylo v roce 1989 nějakých 49, jeho dětem bylo v té době někde kolem dvaceti, takže beze sporu zažil Tuzex, kupování bonů a podobný "tržní" věci, minimálně jednou se setkal s principem "kdo nekrade, okrádá rodinu", do důchodu šel řekněme před deseti roky, takže nějakých 13 let žil v dnešní "tržní" ekonomice a určitě měl dost času poznat a pochopit, co je dobře a co je špatně...

4 0
možnosti

chemba

7. 6. 2012 13:38
Re: Starej nebo mladej

Ano. Měl čas pochopit, že každý který mu něco nabízí ho chce sprostě  okrást. Měl čas pochopit, že žijeme v době, kdy vládnou elity z nakradených peněz,kdy uznáváme jako úspěšné jen ty, kteří si umí nakrást. morálka, slušnost apodaná ruka v nozi jsou jen posměšné urážky pro blbečky.  Okradeš prodejem bezcenných příborů 86 letou stařenku a jsi úspěšný podnikatel. A to ti lidé nejsou schopi stále pochopit. já jim to ale nevyčítám.

9 0
možnosti