Diskuze

Dráhy zlepší od zimy spojení s Evropou

Vlakové spojení Česka s Evropou se od poloviny prosince výrazně zlepší. V novém návrhu jízdního řádu, který zveřejnily České dráhy, se počítá například s novými vlaky do Slovinska a Itálie, nebo s vylepšením dosavadních spojů do Německa či Švýcarska.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

1. 8. 2005 17:43
Nové vlaky do Německa???
Dělají si z nás dráhy opravdu p.d.l??? Jak je to dlouho co zrušily všechny spoje kategorie IC/EC směrem na Mnichov a Norimberk? Dva roky? Nebo tři? A teď je budou slavně zavádět jako ohrommnou novou výhodu? FUJ  FUJ  FUUUUUJ  
0 0
možnosti

gmpm

1. 8. 2005 22:55
Re: Nové vlaky do Německa???
Neni tomu ani rok. Pokud chteji rekonstruovat koridor, tak stejnak nema cenu je znovu zavadet, pac neni nic lepsiho, nez jizda z plzne do chebu v autobusech.
0 0
možnosti

PatrikChrz

1. 8. 2005 17:22
Ceny
Spíš by měli udělat něco s cenama. Když jízdenka z Frankfurtu do Prahy stojí autobusem 40 Euro a vlakem 80 Euro, tak vlak moc šancí nemá (navíc jede dýl).
0 0
možnosti

Booo

1. 8. 2005 16:56
Ostrava
tak cena Praha Ostrava je fakt dokonalá, zajímalo by mě kdo s tím nakonec pojede... nebyl by marnej údaj o tom, kolik by mělo být prodáno jízdenek na jeden spoj, aby se pokryly náklady
0 0
možnosti

cestujici

1. 8. 2005 16:41
jakej pokrok?
V lonskem jizdnim radu (2004-2005)jezdily vsechny EC mezi Prahou a Bratislavou po koridoru pres Pardubice. V jizdnim radu 2004-2005 byly presunuty 2 EC slozene z madarskych vagonu (umysl?) na trat pres Havlickuv Brod (drncani, zatacky a 40 min navic). Ted je vraci zpatky na koridor. To je tedy pokrok!
0 0
možnosti

ragazzoditreno

2. 8. 2005 23:19
Re: jakej pokrok?
Zato drahy nemuzou,ale kraj Vysocina,ktery chtel aby pres Brod a Zdar jeli aspon 2 vlaky vyssi kvality.Takze nejprve si neco zjistete a pak kritizujte.
0 0
možnosti

millamber

1. 8. 2005 15:35
ČD by se především měly zaměřit
na poskytování služeb doma. Např mezi Brnem a Prahou jezdí většinou jen vlaky EC/IC a je dost velký problém na této trati přepravit třeba jízdní kolo. A ve školním roce se v neděli nebo v pátek do vlaku třeba ani nelze nastoupit, protože se stojí i v kupé. Každý vlak, který pužiju, má min 10 min. spoždění, což znamená pro dopravu do odlehlým částí ČR, kde nevede trať, zásadní problém. Dále: zrovna tuto sobotu mi k přepravě s kolem byla v Brně nabídnuta relační sleva. OK. Jenže pak mne bylo odmítnuto naložení kola pro vyčerpanou kapacitu vlaku a další vlak už kola dle JŘ nebral. MUsel jsem tedy volit spojení s přestupem, tam už relační sleva neplatí a za storno jízdenek jsme zaplatil za každou 20 Kč. TO mi seriozní nepřipadá. A teď se navíc dočtu, že nepořádek a nekompetentnost včetně nedostatku slušnosti budou rozšířeny do Evropy? A kolik bude zase tato švanda stát erární pokladnu? Z našich daní? Mám toho tak akorát dost. Pokud používám vlak v zahraničí, tak právě pro tu jistotu, ž
0 0
možnosti

JPNB

1. 8. 2005 19:29
Re: ČD by se především měly zaměřit
Tak neremcej a jeď busem a tychle problémy nebudeš muset řešit :)
0 0
možnosti

Honza

1. 8. 2005 14:55
uzly
Prace na koridorech(proste jen uprava železnicního svrsku a narovnani trati stavbou tunelů a novych estakad apod)se dokoncuji...posledni zbyva usek Ces.Trebova Olomouc.Ale pozor papalaši z CD oznami, že koridory jsou hotove,ale železniční uzly nebudou hotove jeste pár dalších let.Bylo to tak i usekem Praha-Děčín,který byl slavnoste prohlašen za dokončený,ale že u Kralup mají pořád starý svršek, nevyhovující tunely a nedokončený průjezd samotnou stanicí Kralupy,to už je nezajímá.Takže ta optimalizace není zas tak optimální,co se týče dokončení všech úseků:-/.Nehledě na to, že úsek Praha-Čes.Třebová-Brno je podle ČD také dokončený,ale pořád projíždíme mezi Chocní a Ústí nad Orlicí po nezrekonstruovaném alespoň 10 km úseku:-/.
0 0
možnosti

Bajeasar

1. 8. 2005 15:11
Re: uzly
Uzly nemají nikde. To ani ve Francii. TGV ti jede celou cestu zvlatsni drahou, ale jakmile se blizi mestu zpomali na uroven naseho motoraku.. a hrc drc prc...az na nastupiste.
0 0
možnosti

mlada_fronta

1. 8. 2005 14:51
Koridor ???
Jak je to s koridorem Decin - Praha - Tabor -  Budejovice - Dvoriste ? Vzdyt trat v useku Benesov - Veseli (tusim) je porad jednokolejna a se zatackama jak na horsky draze. Jak tomu muzou rikat koridor?!?!
0 0
možnosti

P.

1. 8. 2005 16:19
Re: Koridor ???
Koridor neni hotov. Ale povede tudy.
0 0
možnosti

oka

1. 8. 2005 14:45
za komancu
sem jezdil z Prahy do Bratislavy Slov.strelou nebo Hungarii za 3h59min resp 3h57min. Po 15 letech se CD chlubi tim ze to uz nebude 4h40min ale jen 4h10min  Holt doba jde kupredu...
0 0
možnosti

Karel

1. 8. 2005 15:07
Re: za komancu
A nejde kupředu... Co postavili komančové to už chátra a vlaky musej zpomalovat....
0 0
možnosti

Zdeněk

1. 8. 2005 13:56
ČD
Nevitě někdo jak je to s koridory... Např. Část koridoru z Prahy do České Třebové - ČD oznámily že už je hotov, ale žel. uzly Pardubice a Kolín nejsou hotovy - Na Kolín do teď nesáhly - vypadá to tam jak to tam postavili komouši a chátrý to a chátrá - vlaky tudy zpomalujou na 50-60 km/hod... To tam ty uzly do koridoru nepočítaj nebo co?
0 0
možnosti

František

1. 8. 2005 14:03
Re: ČD
No je to od ČD celkem nelogický- jako kdyby se měla opravovat dálnice a opravili úseky bez nadjezdů...
0 0
možnosti

Radim

1. 8. 2005 13:40
přechod
rychlík do Poznaně bude jezdit stále Lichkov-Mezilesí akorát ne v nočních hodinách, ale v odpoledních. A koukám, že reportéři iheute zas v tom mají guláš. Dráhy sice můžou stanovit cenu za jízdu v Pendolinu, ale odklepnout to musí ministerstvo financí!!!!
0 0
možnosti