- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bylo by dobré, kdyby Tomio Okamura řekl, kolik krachuje CK, kde jsou zahraniční majitelé i u nás žijící a kolik CK s tuzemskými vlastníky. A hned by bylo jasno s kým nejezdit a nelétat. A jaký je jejich procentický podíl.
opět státem posvěcená zlodějina. proč se na vrácení peněz čeká půl roku, mistře okamuro? pojišťovna by škodu měla krýt poškozeným klientům do týdne a pak si vyřizovat pohledávky s cestovkou a já nevím s kým ještě. proč je stále a jednoznačně poškozován klient? to už neplatí zákon na ochranu spotřebitele?.............
Zdravím, letos jsme měli jet s CDW v srpnu do Itálie, vlastní doprava, měli jsme od nich mít zarezervováno ubytování v hotelu, nakonec jsme tam neodjeli, 2 dny před plánovaným odjezdem jsme se dozvěděli, že žádný hotel zarezervovaný není. A to jsme ještě museli do CK volat sami a ptat se, jaktože nám ještě nepřišly žádné pokyny k cestě, bylo nám to divné. No a na základě toho nám to pracovník CK oznámil. Jinak by jsme nejspíš odjeli a až v Itálii zjistili, že nemáme kde bydlet. Doteď nám nevrátily peníze.
Když už teda někdo k tomu, aby si rezervoval hotel, potřebuje cestovku, pak by mě zajímalo, proč si vybere nějakou pidi no name?
Potíže nastaly již 13.9.2011 v Turecku, kdy jsme přijeli do hotelu Sun Fere Beach v Alanyi, kdy nám bylo sděleno, že není hotel uhrazen. Po kontaktování Agentury v Praze jsme byli ujištěni, že peníze odešli včas a problém je na Turecké straně. Po zdlouhavých jednách museli účastní zájezdu uhradit depozit 100 EUR a teprve nás hotel přijal. Peníze byly připsány hotelu až 15.9.2011. Tak ať majitel neříká, že žádné problémy nemají. Možná je to skutečně problém turecké strany, ale to nikdo neví. Po návratu právě připravujeme stížnost na tuto situaci a postoj delegátky v Turecku. Jsme zvědaví jak se k této stížnosti vyjádří. Letěli jsme s tou cestovní kanceláří již po několikáté a nikdy nebyly problémy až letos.Takže už nikdy, ikdyž je vůbec nějaká záruka, že když polétíme s jinou nenastanou stejné nebo jiné problémy. Není. Tak jak cestovat. peg
před 3 lety na prodloužené, víkendu v Římě a maximální spokojenost. Tak nevím,
My též a bylo to super. tak nevím co se to s těmi lidmi děje.
rus zustane rusem i kdyby trakače padalyi....
Řízený tunel, právě jsem se vrátil od moře a zjistil jsem že hotelier dostává 15 euro na den za all eclusive a cestovka si bere 40 euro na den od klientů.cena letenky a transferu je zvlášť,takže jde o dobrý byznys.Taky jsem jel s méně známou cestovkou a naštěstí to vyšlo
No a, to je podnikání. Nebo by snad měl prodávat za méně než nakoupil. Výše marže je o tom, za kterou ještě od něj zákazníci koupí. Vy máte zase možnost si koupit službu, která je pro Vás cenově nejvýhodnější.
...než ruská ruleta
Nez uzavru s nejakou firmou obchod a dam ji dopredu penize, proverim si o jakou firmu jde. To je prece uplne normalni postup, je nekdo zcela bez rozumu mohl zakoupit zajezd u teto firmy, vlastnenou dvema rusy ze Sibire ktera posledni dva roky nezverejnila ucetni uzaverky a predtim byla ve ztrate. Vybrali penize a uz jsou nejspise v Rusku a nikdy je uz nikdo neuvidi. Lide myslete proboha!!!! Staci 3 minuty u internetu a je jasne co to je zac.
už ten název je těžce podezřelej