- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co ta uhlíková stopa? Však Gréta už na ně jede.
Bezna vec. Vzpomente na mnohem delsi odklady Boeingu 787 nebo Airbusu 380.
Airbus A380 tak dlouho odkládal až na ni v podstatně prodělal
Ne vše se musí uskutečnit v plánu. Potvůrka problém se vyskytne neočekávaně a nevyhýbá se nikomu.
Zpoždění o půl roku nic není. Airbus míval spoždění nových typů i několik let.
Podle mě to vypadá, že chtěli použít stejné fígle jako u B737 MAX a teď jim došlo, že to by už bylo na krach firmy a tak asi zařadili zpátečku a začnou to vše znova prověřovat a dělat poctivě. No a to je jen dobře.
Nemáte pravdu.
Tohle jde čistě na vrub GE a mechanickým problémům na statorové části vysokotlaké turbíny jejich GE9X. Certifikace se očekává v později na podzim, proto to zdržení...
Hlavně ať je to udělané pořádně, protože další padající stroj už by nerozchodili.
No, padací .... Pád vypadá jinak než to, co ty dva komkrétní "MAXy" předvedly. Ony totiž nepadaly. Ony se vymykaly kontrole, s tím, že v důsledku vědomých šlendriánů producenta a amerického gesčního orgánu přes letectví samy o sobě létaly do země, když se jim (resp. jednomu jedinému senzoru) zrovna zamanulo. Ale až do nárazu byly pilotovány, byť chybně. Tudíž nikoliv "padací", nýbrž "nespolehlivé", "jankovité" nebo třeba "nezvladatelné". Nikoliv však "padací".