- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to jednoduché . Na ty fosilní motorky dáme 200 000 daň a to by bylo aby se ty elektromašinky neprodali
Není nad "ekologii". Elektřický skútr je dražší než "špinavé" auto. To musí jít na dračku.
Už před několika lety, když jsem o rozběhu tohoto elektrického prasete četl, jsem věděl, že to nemá budoucnost. Sice pár jedinců slintá nad designem, ale z tohoto množství jen velmi málo lidí bude ochotno vysolit cca 350 tisíc. Ono už je to nějaký ten pátek, co vysílali reklamu jednoho nejmenovaného mobilního operátora a vystupoval tam i tento originální skůtr a tehdy začal zájem o tento motocykl. Já jako pamětník mohu jen konstatovat, že to byl strašnej krám už tehdy a tento rádoby retro styl mi sice nevadí, ale rozhodně ho nevyhledávám. A rozhodně bych za to tyhle peníze nedal. Kdybych potřeboval skůtr, koupil bych si třeba nějakou 125ccm od Hondy za zlomek ceny tohoto.
Elektrický skútr za 300.000 korun. Tak určitě. To se muselo prodávat samo.
Ona to byla od začátku ekonomická sebevražda, škoda. Raději měli prase nechat vyrábět v Číně za 1/2 ceny, jsou tam firmy co s tím mají zkušenosti a většina dílů by se nemusela ani vyvíjet. I BMW svoje menší modely varábí tam , rovněž Triumph dováží plno komponent z Asie.
Slušný elektro skútr s vyměnitelnou bakterií a max. rychlostí 70-80 km/h (aby se s ním dalo jezdit po Praze) stojící kolem 80.000,- Kč. Za design prasete bych si rád připlatit a skútr si za 100-110k koupil. Ale za cenu 300k? Blázni (spíše tedy blázni věřitelé, ale to je jiný příběh).
Od českého výrobce to levněji nedostanete, když polovinu prodejní ceny tvoří daně.
pokud by to prodávali za 60 tisíc, tak by to mohlo mít úspěch.
Nemohlo. Za tú cenu to nevyrobia ani v Číne.
Cekaci listina na 8 motorek a pan majitel to vykresluje, jako by firma byla vlastne zdrava.
„Na čekací listině je přes 100 tisíc eur (2,6 milionu korun) prodejních objednávek"... "Čezeta v současnosti vyvíjela nový model ... ten současný vyjde na více než 300 tisíc Kč."
Ta čekací listina asi vyjadřuje celý trh tohoto produktu
Něco podobného už tady bylo, vzpomínáte na předražená retro kola favorit, majitel měl také velké plány a sny....
Sny být mohou, moderní retro také, ale když to za našimi hranicemi skoro nikdo nezná tak proč by za to platili spousty peněz. Přijde mi že Ti co skoupili staré značky které chtějí vyrávět nebají žádnou vizi. Jen těžit ze slavného jména a vyrábět to co se vyrábělo před 50 lety za hodně peněz. Jawa taky pořád vyrábí nějaké retroedice místo toho aby vyrobili moderní motocykl s moderním designem
Nebyl to právě pan řídící, který se před pár lety kasal, jak půjdou elektrická prasata na odbyt? Kdo by si však koupil předražené elektrické prase, že?
Myslím že poptávka byla vyčerpána a ostatní to nezajímá. Prase za hranicemi skoro nikdo nezná, navíc ta cena je šílená. Slušný E-skůtr as dá sehnat od cca 100K s dojezdem 150km tohle za 300 litrů to je pořádná přirážka. Za ty prachy raděj koupit 2takt v TOP stavu ten cenu už nikdy neztratí