- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pana Zdeňka Bergmana, osobně znám, velmi si jej vážím a rozhovor s ním přesně odpovídá jeho charakteru. Pracoval jsem pro něj jako kapitán během studií medicíny a mnohému mě práce u něj naučila. V podstatě si plní už léta svůj klukovský sen a vrací na vodu pravidla,co se v minulosti po Vltavě pohybovala. Jeho vášeň pro historii je známá a co navrhuje, vyrábí a staví dělá s opravdovým smyslem pro detail a velkou řemeslnou zručností. Narozdíl od jiných mají jeho lodě vkus. V článku nezaznělo, že během povodní v roce 2002 to byl právě on a jeho zaměstnanci, kteří budovali protipovodňové zábrany a podařilo se jim zachránit oblast Starého města, kolem Novotného lávky. Nemalou měrou pak pomáhal i po povodních a mimo jiné organizoval charitativní koncert Hvězdy na Vltavě.
To, že za dlouhou dobu podnikání musí čelit útokům konkurence, i zhrzených zaměstnanců je jasné. Proč ale píšete věci zkresleně. V kauze šlo o trestní oznámení, k podání obžaloby nikdy nedošlo a 10. prosince 2013 bylo trestní oznámení jako nedůvodné odloženo.
Srdečně všechny zdravím Michal Šotola
Je pravda, že procházka po liduprázdné Malé Straně ve 3 ráno má své kouzlo.
Bydlení na Malé Straně není pro každého ani ne tak proto, že jsou tam malá okna a chybí výtah, on se tam hlavně člověk nedoplatí
Pokud je člověk majitel, tak snad neplatí ne...., ale nájem tam bude drahej.
Firma Pražské Benátky vznikaly postupně od roku 2005 za přispění někdejšího primátora Pavla Béma. Majitel společnosti údajně díky smlouvě čerpal neúměrně vysoké dotace na provoz.Podle Františka Fialy, jednoho z bývalých převozníků, si společnost jen například v roce 2008 naúčtovala za pohonné hmoty pro dva tehdy provozované přívozy 2 323 000 korun, namísto údajné reálné spotřeby 54 tisíc korun. Celkovou škodu magistrátu pak bývalí zaměstnanci vypočítali na téměř 52 milionů korun. Další peníze podle obžaloby zaměstnavatel krátil z důvodu nedostatečného placení zdravotního a sociálního pojištění zaměstnanců.
Tj, ja si rikal, jak ho to muze zivit aniž by listek stal litr.
Hezký článek . Dočetl jsem před chvílí o novém japonském rychlovlaku a krásně si člověk uvědomí jaký jsme skanzen a zaostáváme. Ani ta slibovaná ekonomika služeb nás nezachrání.
Článek se týká jenom části.
Když budou u nás rychlovlaky, tak Malá strana zůstane pořád stejná.
Po těch střechách bych se rád prošel.
Velmi hezký článek, děkuji! S tou lodí jsme kdysi byli na výletě po Vltavě, bohužel pro nízký stav vody jsme nemohli plout po Čertovce, ale i tak to bylo super.
Dneska je to Disneyland. Genius loci je, alespoň pro mě, pryč.