- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to hezké, ale nemám pocit, že by carsharingový vůz zabíral na ulici nějak méně místa, než jakýkoliv jiný vůz. Uvažování o dotacích pak nechápu vůbec. Proč?
Protože díky tomu nemusí mít pět lidí pět aut, ale sdílí jedno. Samozřejmě je druhá otázka, zda by si těchto pět lidí opravdu koupilo.. Ale nápad to určitě není špatný
Pokud se nepletu samotné družstvo má vlastní flotilu, kde jsou všechna auta k dispozici všem členům, kteří si je mezi sebou rezervují.
Pro občasný pronájem vlastního vozu si hádám musíte podat vlastní inzerát.
bylo myšleno jako reakce na pana Martina, nejak se vytratilo to vlakno..
ok ale bez dotací a vyhrazených míst!
pokud je cena za 1 km 5-7 Kc vcetne paliva, tak takove podnikani (podle mne) nemuze byt jine nez ztratove. V tehle cenach/km se pohybuji ja se svym autem, a to ze hodne setrim (spotreba pod 5 l dieselu v prumeru i s mestem) a ze hodne jezdim ( 45.000 km / rok) a mam na aute za 7 let najeto neco pres 300.000 km. Jenom povinne ruceni pri takovemhle pouzivani bude asi poradne mastne, o havarijnim pojisteni nemluve. Ze by zase dotovany projekt EU ?
nicmene autor projektu muj prispevek nemusi brat jako negativni reakci. Ja jenom vychazim z vlastni zkusenosti, doma mam ted 3 auta.....a mezi nami, socializmus mne poucil, ze spolecne pouzivani neceho nebylo to prave orechove. Takze preji projektu hodne uspechu
Projekt je to hezký, jen nechápu proč by to mělo zvýhodňovat nějaké město a podporovat ministerstvo? Jaký je rozdíl mezi tím, když si za týden vymění auto 3 cizí lidé přes car sharing a mezi tím, když je druhé auto do rodiny ve kterém se střídá manželka s dcerou a synem, kde si taky každý jezdí jak potřebuje? Další věc bude palivo. Ne každý má u bytu či tomu čerpací stanici, takže nádrž může být různě plná. Navíc někdo tankuje na cvaknutí pistole a někdo to nacpe úplně plné.
Souhlasím. Pokud je projekt životaschopný a atraktivní musí se uživit i bez podpory a dotací z peněz daňových poplatníků. A podporou myslím i vyhrazená parkovací místa. Protože, do důsledku vzato, je celkem jedno, jestli si 12 aut půjčuje 70 neznámých lidí nebo 1 auto si půjčují členové rodiny mezi sebou - toto jedno rodinné auto by taky mohlo být bráno jak sdílené a vztahovat se na něj výhody s parkováním.
Jinak ten projekt třeba pro mě (a naši rodinu) atraktivní není, ale chápu, že pro někoho ano a tak držím palce...
predava se s prazdnou nebo s plnou nadrzi ? to bude mozna nejvetsi problem........
Na jejich stránkách píšou že cena za kilometr je včetně paliva, tankuje každý kdo potřebuje. Lístek z benzinky podepíše a založí do knihy jízd, jednou za 3 měsíce je vyúčtování kde vám napočítají ujeté kilometry, měsíční poplatek, hodiny a od toho odečtou sumu kterou jste natankoval.
Trochu z jiného úhlu pohledu , trochu nefér vůči ženám:
Děda mne vždycky učil - Auta a ženy se nikdy nepůjčují! Víte proč?
Vracejí se "zbouchnuté"
Auto bych si asi nepůjčil, spíše bych využil hromadnou dopravu.
Přeji hezký den.
Nikdo vás nenutí. Spoustě lidí to tak vyhovuje, MHD může být pro jejich účely nevyhovující.
Levnější autopůjčovna. Ono to sice je pro někoho výhodné ale osovně by se mi nelíbilo si několik dní dopředu auto zamlouvat a pak jet na místo posledního odstavení a vyzvednout si klíče od předchozího uživatele. Když chci někam jet tak doma sednu a jedu a ne abych si to 15 minut rezervoval a pak hodinu cestoval pro auto. Sdílíme auto doma v rodině dostaneme taky nějakou podporu?
"na víkend je potřeba si zamluvit auto několik dní dopředu" = na někoho se nedostane
...to mi stačí
Takže já si vás tady škrtám pane Lebedo, a nebudeme již s vámi počítat.
.
Pokud by tady měl ještě někdo další pocit že porodí ježka, pokud nám nesdělí že není cílovou skupinou a že potřebuje svůj automobil používat flexibilně každý den, tak ho moc prosím, aby nám zde taktéž zanechal svoje jméno, abychom ho mohli vyřadit z připravované databáze uživatelů.
.
Upozorňuji, že po vydání tzv. "Brněnské vyhlášky o povinném carsharingu" již nebude možné ze systému vystoupit. Netýká se obyvatel s trvalým pobytem v Pisárkách, KrPoli, Cejlu a Žabovřeskách, neboť to nejsou plnohodnotné součásti Brna. Děkuji za pozornost.