- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čtyři na šrot a otevřený oheň ve vagóně....
nejsem si jistý ale nebyli v tom vagonu de iure neoprávněně ? Je to neoprávněné užívání cizího majetku z hlediska právní definice pokud odhlédneme od aspektu lidské tragédie ...
Když "cizí majetek", kde je majitel? K tomu vagonu se nejspíš nikdo 30 let nehlásí. Pokud ano, dopustil se majitel nezajištěného vraku veřejného ohrožení s následkem čtyřnásobné smrti.
Kde je majitel pozemku, že je pozemek neoplocený, neoznačený zákazy vstupu a volně přístupný? Mohly tady např. zemřít děti při hraní.
Kde je vina Brna, když na území města existuje volně přístupný nebezpečný objekt a za 30 let to Brno neřeší pokutami "majitele", odstraněním na náklady majitele a soustavnou kontrolou městskou policií?
Kde je vina SŽDC - Správy železnic, když se toto odehraje patrně na jejich pozemku a jde o jejich nepořádek min. 30 let starý?
Na místě by byla policie a soud, co vinu důsledně zváží. Třeba je tady celá rota viníků za smrt z nedbalosti.
Být to v Praze,tak jim tam Hříbeček přispěl na kulturní žití a nic se nestalo, Piráti už jsou takoví k těmto různým skupinám
No, Kliniku na Žižkově slavně řešila SŽDC s těžkooděnci a železničáři zdejší "asociály" vykopali. A pozor, SŽDC sem má dát 45 mil. a plánuje nějakého toho lékaře a dům mládeže s kroužky. Viděl bych to na kroužek modelové železnice s hezkým kolejištěm a několika důchodci, co to povedou.
Že by Žižkov potřeboval řešit spíš tu mládež na drogách, železničářům uteklo. Škoda. Také, co chtít po železničářích, když urputně řeší sociální problematiku na Žižkově a nemají pak na železnice čas.
Je třeba pochopit, že pro takového bohulibé zvelebování veřejného prostoru mimo železnici, nemá SŽDC v pořádku čurbes kolem svých tratí z kterého jsou teď 4 mrtví a nestíhá postavit šraňky na přejezdu, kde umře 6 lidí.
Co to je "městské nádraží" v Brně? Brno dolní?
Koukněte na mapy. V tom Brně stojí osobní vagon u ulice Plotní už nejméně v roce 2003. Pak zarůstá křovím a stromy. Z železničního baráku vedle za 20 let zmizela střecha... Vagon se ani nehnul.
Ten vagon tady straší nejméně 20-30 let. (Jak ty vraky v Jaroměři.)
České dráhy přepravují lidi, jestli se nepletu. A točí miliardy i z mé kapsy. A za tímto "kšeftem" je takový nepořádek a teď i další mrtví lidé.
To jako že ty bezdomovce ten vagón sám od sebe zabil a nebo vzplál samovolně?
Zapalime si ohníček a vylijeme se levnou vodkou...co se může pokazit?
Teď jsem likvidoval své první auto. 25 let stáří. Propadlá technická. Jízda o život... Nechtěl jsem ho hodit do šrotu. Mělo už věk na veterána. Mohl jsem ho nechat ležet na zahradě a chodit k němu rozjímat...
Překvapilo mě, že české zákony zásadně nutí majitele k ekologické likvidaci a šrotu. Nenašel jsem legální možnost, jak si vrak ponechat dál zdarma ve své péči.
Přitom všude po Česku stovky odložených vraků. U každé druhé vesnice vrakoviště. (Je možné, že po sametu byly zákony volnější...) Narazil jsem na partičky, co jezdí s vraky rallye. Všechno na hranici současného zákona.
Patrně by měl "přísný český zákon" pamatovat i na železniční vraky a Česko cíleně čistit od divokých skládek železničního šrotu.
Legální možnost, jak si ponechat auto zdarma ve své péči, aniž bys ho provozoval, samozřejmě existuje. Říká se tomu vyřazení vozidla z provozu.
A co se týká odstavených železničních vozů, ty se nacházejí na místech, kde ničemu neškodí a kde nemá nikdo nepovolaný co dělat, tak nevím, o co ti jde.
Jasná 4násobná masová vražda.
"Odstavený železniční vagon", co roky využívají bezdomovci? Jak něco takového vůbec může existovat? Majitele je třeba hnát k odpovědnosti. Jde o veřejné ohrožení. Pokud je to letitý zapomenutý nepořádek bez majitele, nese odpovědnost Brno. Mělo zajistit odstranění vraku nebo řešit pokutami majitele pozemku a žádat odstranění, zabezpečení a oplocení.
Je vagon vhodný jako noclehárna? Bez úklidu a vytápění asi nic moc. Ale možná lepší než stan. Třeba by mohla města skutečně z vagonů ubytovny pro bezdomovce vytvářet. Ale muselo by to mít odpovídající servis. Oplocení, úklid, jasného provozovatele. Jakákoliv budova je patně vhodnější, než vagon.