- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To ho měli spíš ocenit za Český žvást roku.
Tak ono to s tím, že se neumímne prodat nebude asi zase tak jednodché. Jistá závislost v kuní síle je dána geopoliticky a podle tohoto obrázku se neumí prodat půl Evropy:
https://www.gfk.com/fileadmin/user_upload/dyna_content/Global/images/News/201811_mom_hq.jpg
Problém je v tom, že čeští zaměstnavatelé by byli nejraději, kdyby lidé dělali za málo, pokud možno zadarmo, aby jim co nejvíce zbylo, necení si práce svých pracovníků, státem stanovená minimální mzda jim nahrává, už vidím, jak si uchazeč o zaměstnání říká o vyšší mzdu, odpověď by patrně byla:"ještě se Vám ozveme".
Vy zaměstnávate kolik lidí, že máte takový "přehled"?
Tak zase že bych se musel za každou cenu někomu prodat... :D
Uz vidim, jak pro pohovoru reknu, ze chci dvojnasobek nabizene mzdy.... ty vytresteny oci si dokazu predstavit....
Já si představuju spíš úšklebek nebo soucitný pohled.
To je celkem známá věc - ze manažeři neumí často práci zaměstnanců dobře prodat.
A že řada firem je nastavena výhradně na nízkou cenu jako jedinou konkurenční výhodu.
Na druhou stranu je pravda, že v Německu ochotně koupí dražší výrobek/službu, když je od německé firmy. Takže ty naše tam mají problém se uplatnit.