Diskuze

Nočními rozjezdy cestuje mix uřvanců, jedlíků či spáčů, popisují řidiči

Legendární systém noční dopravy závidí Brnu kdejaké město. Ostatně sami Brňané jsou na organizované manévry flotily autobusů za měsíčního svitu patřičně hrdí. Kdo ale spoje s čísly 89 až 99 nejčastěji využívá?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Slouží převážně ožralům, co dělají bordel. Takže zrušit.

2 8
možnosti

Tak ono do té první skupiny patří i lidé, kteří radši počkají na rozjezd, než aby jeli jiným druhem přepravy. Je v Brně plno míst, kde jste nočním rozjezdem podstatně rychleji, než kdybyste jeli denními linkami - často si ušetříte i přestup. ...... ale tak záleží kdo kam jede.

1 0
možnosti

Stejné číslo dvěma směry není ideální. Mohli by s tím něco udělat.

3 10
možnosti

I46v11a14n 41H97o41l90a35s

1. 1. 2019 15:46

Proč, proboha?? Přes den jezdí všechny spoje MHD taky oběma směry (výj. 44/84 nepočítám) a nikdo s tím nemá problém.

A každá ta noční linka má samozřejmě psáno, KAM jede.

8 0
možnosti

Osobně mě víc vyhovovalo noční rozjezdy šalin. Druhej vagon býval kuřák :-)

6 6
možnosti

No a pak jsou tam lidi, co přijeli v noci vlakem či dálkovým autobusem do Brna a potřebují se dostat domů (případně opačně)

6 0
možnosti

M49i62c82h34a71l 83O35t31t

31. 12. 2018 14:53

noční rozjezdy jsou fakt legendární, kolikrát vidíte srdceryvná loučení či naopak shledání... a komu se nikdy nepoštěstilo nastoupit na opačný směr, než potřeboval, ten jako by nebyl (nepil) :)

3 0
možnosti

Hodně se píše o tom, že se v celou nebo v půl sjede přes 20 autobusů u hlaváku a pak se na povel dispečinku rozjíždějí do všech možných směrů. Bohužel se už míň píše o tom, že dál od centra a hlaváku (cca 15 minut jízdy) jsou zastávky, kde zastavují třeba 3 linky, z nichž každá pak jede někam jinam. A je to nastavené tak, že ty linky mají přijet v rozmezí pár minut, aby lidi mohli přestoupit. A když je některá linka zpožděná, tak na ni ostatní busy čekají, a to třeba i čtvrt hodiny.

Jestli by se někdo rozhodl do tohoto léty ověřeného systému šáhnout a "zlepšit" ho, tak jsem přesvědčená, že by se se zlou potázal.

1 0
možnosti

L18u80d63ě48k 91N88ě15m47e12c

31. 12. 2018 13:46

Popravdě nerozumím tomu, že by se po současném odjezdu od hlaváku měly autobusy ještě někde sjíždět a čekat na sebe. Ani o takovém místu nevím.

2 1
možnosti

Rozjezdy jsou fajn...jediné, co mi vadí, že začínají až moc brzy, do půlnoci by mohla podle mě jezdit normální doprava, v Brně je to myslím jedenáctá.

4 0
možnosti

V 11 je moc brzy? Pokud se nepletu, tak už kolem 21. hodiny některé linky nejezdí vůbec, nebo jezdí v delších intervalech (třeba jednička co čtvrt hodiny), případně jezdí zkrácenou trasu a pak se musí přestoupit. A je to z toho důvodu, že už jezdí míň lidí a šaliny by byly prakticky prázdné.

0 0
možnosti

Brno a jeho rozjezdy dle Necyklopedie:-):

Autobusy startují na Hlavním nádraží v Brně. Zde se seřazují ve čtyřech řadách za sebou. Většinou startuje 22 autobusů se startovními čísly 89 až 99, každé dvakrát. Seřazují se zde asi 5 až 10 minut před startem a mají za povinnost až do poslední chvíle nabírat cestující. Ti mají ovšem smůlu, příjdou-li i jen několik málo sekund po plánovaném startu a bez milosti je jim zamezen vstup do autobusu uzavřením vstupů. Autobusy před startem jsou řádně tůrovány, aby teplota motorů byla připravena na závod. Ve chvíli, kdy vyrazí první autobus, je závod odstartován a rozjíždějí se okamžitě těsně za ním další autobusy. Autobusy s vyšším startovním číslem startují povětšinou ze zadních pozic a musí si své místo na špici vybojovat. To však není podmínkou.Traťje velmi různorodá a pro každý vůz jiná. Závod probíhá prakticky po celém Brně. V některých místech je trasa stejná, ale v jiných se i křižuje.Závod startuje hned několikrát za noc po hodině nebo po půl.íVitěz je ten, kdo se dostane první domů do posteleAutobusy na rovných a přehledných úsecích často dosahují rychlosti i 90 km/ Natěch méně přehledných nebo nepřehledných 80 km/h.

V zimě, kdy ulice zapadnou sněhem, byla z kopce naměřena i rychlost vysoko nad hranicí 100 km/h.

Jelikož cestující v noci bývají často pod vlivem alkoholu není výjimkou, že se aktivuje jejich vrátník.

Není neobvyklé vidět vycházet z nočních autobusů cestující s čerstvými modřinami po pádu, který způsobuje odstředivá síla v zatáčkách.

Řidiči mají smrt v očích.

V autobusech často probíhá družná zábava ve formě zpěvu, popřípadě lesbického sexu.

28 0
možnosti

Jakožto světový unikát zakázala brněnská radnice závody zrušit a poskytla dotace, které jsou použity na výběr a výcvik řidičů autobusů. V poslední době se podařilo získat mezi nové řidiče vysloužilé závodníky Formule 1. Celý projekt je samozřejmě také pod záštitou Aštara Šerana.Organizačníopatření

Ustanovení byla zavedena po svátku Sadáma a Evy léta páně loni. Po špatných zkušenostech z proběhnutých závodů bylo přistoupeno k opatření ve smyslu toho, že před odstartováním každého závodu (většinou 3 - 5 minut) vyrazí kontrolní doprovodná vozidla po daných trasách s cílem zajistit a tlačnou silou odstranit případné překážky na trase. Pro zajištění optimálních vlastností povozu se i do těchto doprovodných vozidel mohou brát cestující

3 0
možnosti