- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
teď máme silného (psychicky i fyzicky) náměstka pro dopravu, takže na konci volebního období jistě dojde ke zlepšení - všude bude zákaz vjezdu a celé Brno bude jezdit na kole .... cyklisti budou navíc střízliví, páč zákaz pití alkoholu se jistě rozšíří na celé město
Může za to jedna z nejhorších dopravních í frastruktur široko daleko se kterou nikdo nic nedělal dobrých 60 let.
Směr Svitavy vyjezd/příjezd jak za krále Klacka. Příjezd Pisarkama jedním pruhem to stejný. Dálnice kolem Brna pouze dva pruhy na každé straně místo tři, hlavně že je to každej rok rozkopany. Kolem kasáren v Zidenicich se supluje severní obchvat města ulici, která na to není absolutně stavěna. Centrum města kolem Zvonarky teď jeden pruh jak ve Starověku atd. A jediný na co se ty mozky na magistrálu zmuzou jsou růžový kola a jiný ptákoviny. Jo a ještě omezen í rychlosti jako teď třeba kninicska kde odebrali 70.
Tak co pak chcete
Starověk je taky část Brna? .. (proč velké písmeno?) - Jinak souhlas.
Problém nejsou řidiři, problém je Bielko. Totálně neschopný komunikace s lidmi, a když po něm někdo chce práci, tak musí dokumentovat značky.
Takže rychlost (nedovolená nebo nepřiměřená?) může ani ne za pětinu nehod, přesto začneme přidávat úsekové radary Přitom jezdí-li "až 40 procent řidičů" rychleji, než je povoleno, a stane se v Brně dvacet nehod za rok, asi korelace mezi rychlostí a nebezpečností jízdy nebude ani zdaleka tak silná, jak Bielko a spol. tvrdí...
Ony jsou ještě další problémy. Například mizerné značení u velkých křižovatek. JsemBrňák, ale vždycky si musím domýšlet co tou směrovkou chtěli říct
Neschopnost nás Brňáků se domluvit nad velkými projekty se stává již pověstnou. Ustavičné změny plánů, nekonečné debaty, zablokovaná území. Velký MO se "buduje" již od 70.let, Od 40.let je nakolíkovaná, rozestavěna a stále zanesena v územním plánu dálnice sever - jih přes Bystrc (a lidi si zde staví baráky v domnění, že dálnice se jim vyhne). Od 20.let se plánuje nové nádraží a vedení železničních tratí, aby by uvolnilo centrum Brna. O rozestavěném a (zřejmě i) ukončeném projektu Rychlé šaliny ze 70.let ani nemluvě. Mimochodem, stávající vedení žel. tratí blokuje jižní část plánovaného silničního MO. Kéž by se podařilo začít letos stavět aspoň tu Plotní.
Nové nádraží se nebuduje proto, "aby se uvolnilo centrum". To je samozřejmě nesmysl.
Nejvetsi zmatky v Brne jsem zatim videl u Jckaru a Zkaru :)))
A co Brno zrušit? D1 už stejně končí jinde
Proc neni VMO? Proc neni D43? Proc neni dodelana D52? Proc neni davno vyreseny ZUB? Hnuti Duha, Deti Zeme, Nesehnuti a dalsi casti zelene hydry, jejiz politicka repre nam bohuzel usedla na magistrat. Do toho neschopni urednici, kteri tam uz sedi 30 let a nic se jim nechce.
Sorryjako, ale třeba Pisárecký špunt nikdo z ekoteroristů neblokuje. Tam se jen roky plánuje a přemýšlí a čeká a nic nedělá.
Podobně často ekoteroristi pozdrží stavbu třeba jen proto, že ŘSD má nekvalitní podklady pro stavební povolení apod. Podobně třeba nejen ekologické spolky (zde to byli i ti "hodní") úspěšně před soudem napadly zásady územního rozvoje, co Hašek splodil za totální zhovadilost.
Největší máslo na hlavě má státní správa. Vedení města (hlavně bývalé, teď se konečně něco začíná rozjíždět), kraj (totéž) a ŘSD.
Dopravní plánování je v Brně na úrovni středověku. Do toho všeho přišel ultravzdělaný náměstek pro dopravu Hollan, který si to vytýčil jako své hlavní poslání - vyvést dopravu z města. Proto prosazuje hloupé a diletantské řešení rezidentního parkování, kdy logicky, když auta nebudou mít kde parkovat, tak Brna vlastně ani nepřijedou. A všichni budeme jezdit na kole...
Každopádně brněnské dopravě by ohromným způsobem prospělo alespoň rozšíření jízdních pruhů okruhu v pisárkách. Na to už včera bylo pozdě.
Z mimobrněnských je zcela klíčová dálnice R43. Ta už měla dávno stát, protože současná doprava směr Svitavy je naprosto neúnosná jak pro obce ležící na trase, tak i svojí nebezpečností.
Ale to by u stolu musel sedět rozumně smýšlící člověk, protože toto nejsou žádné zásadní poznatky.....
Hollan za to nemůže, on jen není lepší než jeho předchůdci.