- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To vůbec není dobrý, podívejte se třeba na Philips, jaká to byla značka. Postupně nenápadně přesouvali, outsourcovali, kooperovali a dnes j to úplně čistokrevná Čína a dělníci v Holandsku můžou zlostí klepat dřevákama
A tu paralelu vidite kde? To ze vyrobu presune koncern z vlastni pretizene tovarny do vlastni tovarny s volnou kapacitou je jen logicky krok....
Ztráta Superbu je problematická hlavně v tom, že na něm je nejvyšší přidaná hodnota.
Jinak je celkem logické, že výroba modelů se přesouvá tam, kde je kapacita a nebo také tam, kde to dokáží vyrobit levněji. To neznamená, že to musí být levnější země.
Ale dnes je prostě běžné, že v koncernech mezi sebou jednotlivé planty soutěží o výrobu.
A dostane ji ten, kdo to vyrobí levněji a kdo to vyrobí také včas.
Není, na Kodiaqu a SUV obecně je vyšší, proto si je škodovka chce držet.
Přesun k čobolům by znamenal postavit tam novou linku, na tu po Citigo by se to fakt nevešlo. Spíš se řeší jestli rovnou nepostavit novou fabriku v nějaké levné lokalitě, ve hře je třeba Srbsko
No a vy získate nové modely Skoda Henlein a Skoda Kardiaq. Nikto nebude tratiť a Nemci na tom zarobia.
Já si myslím, že by se především výroba Mercedesů měla přesunout do Rumunska. Tam jich jezdí nejvíc.
Skôr v Albánsku. V Rumunsku je najviac Dacii.
Brzy na to ohlásí značka vznik nového modelu - Škoda Slováq
To nie je zlé :-) Môžeme premenovať Superb na Slovaq a Passat na Prasaq. A rodina príšerných názvov bude dokonaná.
Tak zase lepší než když přemýšleli, že to přesunou do Turecka. Jen by mne pak zajímalo, co bude více české auto, jestli Superb z Maďarska nebo Tucson z Nošovic
Superb, škodovka bude pořád česká firma.
Odboráři by hlavně měli mít v zájmu práci svých lidí a upřímně pochybuji ,že nebudou až tak řešit, jestli za ty nadprůměrné platy ( ale vydřené) budou mít co dělat...
A vzhledem k tomu, že se u nás už ted vyrábí Seat Ateca a Toledo, tak bych se o fabriku nebál...
P.S. On už i Karoq se vyrábí jinde, protože se nestíhá.... Za to AUDI Q7/Q8 je z Blavy s motorem z Madarska
Toledo se už rok v Bolce nedělá. Zbyla jenom ta Ateca v Kvasinách.
Tak ono ani není žádná jiná logická možnost co dělá v době kdy
1) české továrny jsou přetížené
2) několik koncernových továren má dost volných kapacit
3) škoda plánuje nárůst prodejů/vyroby
Je to jen klasický odborářský taneček při vyjednávání, to že se jim při tomu už pletou karty je jen důsledek toho jak uměle připravené to je.
Jak se Němci rozhodnou,tak to bude.Je to úplně jedno,nám z té značky nepatří dávno vůbec nic.
Zaplaťpánbůh, to by česká značka nebyla součástí největšího výrobce aut světa ale akorát odkaz v encyklopedii.
Hodte to rovnou do Rumunska za Dacii, je to stejna kategorie aut i lidi co ve skodovence jezdi.
Ja rozumim tomu, ze mate iracionalni averzi vuci skodovce, ale po precteni takoveho komentare si rikam, jestli vubec autum, podnikovym standartum a podobnym vecem vubec trochu rozumite.