Diskuze

Autofotka týdne: Posel elektromobility je v Česku, načapali jsme ho

Volkswagen ID.3 je jednou z nejdůležitějších automobilových novinek letošního roku. Fyzickými parametry nijak výjimečně neční, má ovšem veledůležitou úlohu. Zpopularizovat elektromobilitu a rozvézt ji mezi běžné motoristy. Předsériový prototyp dorazil do Prahy, nafotili jsme ho při vykládání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem asi 5 let koketoval s koupí e-mobilu a čekal buď na dotaci nebo nějaký průlom v ceně a užitkovosti.

Nic takového nenastalo. Letos jsem si koupil auto na benzín a víceméně přestávám tohle nekonečné divadlo o pseudo-ekologii sledovat.

1 0
možnosti

V56í59t 51O66ž48a68n49a

12. 11. 2019 10:13

To je chyba, protože se to zrovna začíná hýbat (2020-2025).

0 1
možnosti
Foto

Mně se to auto celkem líbí a za 500 tis. bych jeho koupi i zvážil, za tu cenu by se to časem vyrovnalo spalováku za 300 tisíc.

Nabijel bych doma, jističe na to mám dostatečné. Nicméně 500 tisíc je cena hodně vzdálená realitě, když v základu stojí skoro 800 tisíc s nejnižím dojezdem.

Proto nevím, jakou revoluci má tohle auto přinést, když stojí stejně, jako elektromobily ostatních značek.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Fotka č. 7... Kopyto zaparkovalo...

nebo je Golf tak velký, že mu nestačí běžné parkovací stání ?;-D

2 0
možnosti

;-D Takémuto "zaparkovaniu" sa prilepuje cedulka s nápisom "Parkujem ako k...t!" Majú aj svoju webovú stránku.;-)

0 0
možnosti

J26o12s11e61f 33Š26v83e76c

11. 11. 2019 1:05

Nákupní taška... ani kufr nevyfotili ;-D

0 0
možnosti

P94e67t86r 94M73i85c52h80a67l

11. 11. 2019 0:17

To bude průšvih, až elektrobublina praskne.

5 2
možnosti

Říká se, až se elektrobublina vybije ;-D

0 1
možnosti

VW udělal dva velké úspěchy. Poprvé, kdy auta se spalovacím motorem byla tak drahá, že Němci na ně neměli (podobně jako dnes na elektromobily). Nicméně vyrobil VW Brouk, který byl tak levný a současně moderní, že si jej mohla koupit masa obyvatel a motorizovat poválečné Německo. Druhý maštryjk byl v 70.letech, kdy země združené v organizaci OAPEC (předchůdce OPEC) uvalily na Německo ropné embargo a cena benzinu se 4x zvýšila za litr. Tehdá nabídl znova malý, levný kompaktní vůz s malou spotřebou, který se stal hitem VW Golf I. Jenže ted na to jde nějak obráceně, místo levného a dostupného vozu nabízí 2x tak dražší vůz s horšími jízdními parametry než předtím u běžně vyráběných vozu. Já v tom moc logiky ve třetím případě nevidím.

3 0
možnosti

P30a54v30e10l 13K65o92l61o10c

10. 11. 2019 23:07

Důležitou informací je, že polovina Němců bydlí v rodinných domcích, kde mohou přes noc nabíjet. Kolik procent je to u nás? Jak se bude nabíjet na sídlištích? Až bude uspokojivá odpověď na druhou z otázek, dostane akuauto šanci...

1 0
možnosti

V46í58t 79O12ž49a27n22a

11. 11. 2019 13:27

U nás taky zhruba polovina.

Na sídliště patří MHD a v budoucnu autonomní taxi.

0 0
možnosti
Foto

Nové auta jsou dnes nepoužitelné, ať, už mutace hybrid nebo TSI motory a elektromobily jsou zatím v plenkách. Takže, zatím budu pečovat o své dvě starší atmosféry 2.0 a 1.4. Počkám, až bude baterie o velikosti 2 beden na rohlíky, dojezd 600 km s klimatizací i topením, výkonem 250 kW (to asi problém nebude viz. Tesla) a nabíjením maximálně 20 minut. Pak jsou spalovací motory mrtvá záležitost.

3 0
možnosti

V61í39t 17O32ž15a39n87a

11. 11. 2019 17:48

Stačí snížit cenu na 120% spalováku, dojezd 400km a je hotovo

0 0
možnosti

Spalováka si můžu kupovat ojetiny doaleluja a zdaleka se nedostanu i s palivem a servisem na cenu téhle baterky

2 0
možnosti

V85í92t 97O53ž69a13n18a

12. 11. 2019 10:14

A co elektroojetina?

0 0
možnosti