- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty problémy nemá jen VW, ale všechny automobilky dodávající na jednotný trh (33 států)...
NO smoke NO fun. Diesel forever
U meho motoru to plati. Puvodne Ford Cortina 1600 predelany na diesel (dnes treba traktor Ford 1600). Kdyz necudi, je neco spatne. Bez generalky beha od roku 1978. Ma to maly hacek. Je zabudovany v lodi a chranim si ho jako oko v hlave. Dnesni diesely mi do baraku nesmeji.
Výroba je problém. Můžou vyrobit pouze tolik aut, kolik jich stačí do 31.8. prodat a zaregistrovat. Co se bude od 1.9. prodávat, neví zatím ani výrobce.
Není to problém jen pro automobilky, ale pro celý dodavatelský řetězec. Aktuálně nikdo neví, co se bude koncem srpna dít.
Nechceme tady hnus z nafty ani skodliva auta, kde se emise fixluji.
Ja naftou budu nadale spokojene jezdit. Skakat muzes jak chces.
Problémy s včasnou homologací (né s jejím složením jak by titulek napovídal) mají skutěčně všichni, VW v tom nijak nevyniká.
On ani tak nebude problém s novými postupy, jako s tím, že se zkušebny bojí přimhouřit oko jako dříve, protože je kolem toho příliš rušno.
Hlavne at odstavi tu boleslavskou manufakturu
...ze které žije půlka republiky. Další nápad?
Keby odjakživa uvádzali skutočnú spotrebu a nie fantasmagórie, mali by teraz asi menej roboty...
Co to je skutečná spotřeba? Když jedete v Německu naložený 200 nebo když se loudáte v klídku po rovině Polabím 90?