- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nebyl jsem tam a nevím co všechno tam bylo, ale těmhle zprzněncům říkat tuningové perly je vážně odvaha. K Popisku u lancie Delta: něktará auta nejsou holt hezká, ale to neznámená že nejsou úchvatnější a lepší než dnešní hnojdaie a kie. a tunit 300 SEL je prasáctví a naprostá neúcta největšího kalibru. pro redakci: Dragster a Hot/street rod je sakra velkoj rozdíl a ten golf je street rod úprava a tyto auta se na drag nepoužívají.
osobne som na tej akcii bol a tie fotky ktore su tu veru nic moc... keby som tam nebol tak podla foto usudzujem ze islo o nejaky 3. triedny sraz... a pritom tam bolo nespocetne mnozstvo kuskov pri ktorych padala sanka... a celkovy dojem z akcie bol luxusny
Než tohle, tak to si víc cením, když se někdo snaží uvést oldtimera nebo youngtimera do původního stavu po vyrobení - tj. shání původní díly, běhá po burzách a brouzdá po internetu - může z toho pak vzniknout nádherný dokument tehdejší doby a na rozdíl od těhle hrůz se investované peníze mohou časem i vrátit. Z některých zprzněných modelů z té fotogalerie se mi chce brečet... Ale každý jsme holt nějakej....
Klobouk dolů před některými tunery.Obdivuji kolik času,peněz a bůh ví čeho do toho vloží.Nemusí se mi to líbit,ale je důležité,že se to líbí jim.Já děkuji za hezká fota.
foto 51,by mě zajímalo v jakém hi-tech autě jezdil autor článku,v době,když volkswagen vyráběl nudnou Jettu,,rozhodně mi dvojka golf,nebo Jetta nepřipadají tak nudný jako dnešní auta,ale je to věc názoru
Máte špatný nadpis, správně tam má být "Tuzingové...". Aspoň že Integrale není postižena tuzerem.
S popiskem u fotky č. 49 se až tak úplně neshoduji, ale je to věc vkusu (rozuměj nevkusu :-) No a ty ostatní - není co dodat
Golf 3 nikdy nebyl harlekyn, zo bylo az Polo. A puvodne vzniklo jako onezena serie jednoho prodejce a pro velky uspech se delalo pak seriove.