- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proti F3 s projektory a vymenou otvorem pres podbeh je vymena u yarisu pohoda...
yaris u me prosel se cti... rok 2006 1.3 manual a stale jezdi i kdyz s nim jezdi 15 let moje mamka, ktera se po 10 letech priskoku divila, ze musi uz menit baterku :)) Holt japonec prvni majitele v tomto ohledu rozmazluje...
Vloni jsem s velkou lítostí prodal rok 2007 s 216000 km za 72000. Nedám na něj dopustit. Mám velké auto na důchodcovské cestování.
Stejný ročník jsem prodával před sedmi lety za sto... ten pokles ceny je minimální
Ta pravidelná údržba ventilové vůle u Daihatsu agregátu spočívá v tom, že to v autorizáku poslechne mechanik a řekne "netiká to". Zatím nevím o nikom, kdo by musel podstoupit seřízení (výměnou hrníčkových zdvihátek) ale pokud to nastane, je to jednorázovka a teď už jistě na doživotí auta. Výhodou staršího 64kW motoru je naopak to, že se pároval s 5MT převodovkou, která netrpí na vadné ložisko vstupní hřídele. Rozvodový řetěz je věčný. Olej měnit nejpozději po 10 tis. km nebo každý rok.
Jinak ve srovnání s Fabií I má o 12l větší kufr a stejný rozvor. Přesto je - narozdíl od Fabie - považován za "mrňouse", to proto že je o 20cm kratší -díky kratšímu čumáku. Dělat něco kolem motoru je tím pádem za trest, výměna H4 žárovek je tragedie provázená spoustou otlaků a oděrek - práce pro drobnou japonskou ruku a ne evropské lopaty.
Pokud chcete servisovat sam, tak na to byly vzdy nejlepsi skody. Dily sezenete vsude skladem, pristup v motoru super a navody taky.