Diskuze

Spolehlivý mrňous za dva platy. Patnáctiletý yaris je stále solidní auto

Ve třídě kompaktních aut na našem trhu vždycky kralovala Škoda Fabia a konkurenční modely to proti ní měly velmi těžké. Přesto se třeba Toyota dokázala s modelem Yaris prosadit. Co dnes nabízí za padesát tisíc?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J91a11n 40B19a95r71t18a

12. 2. 2021 1:55

Proti F3 s projektory a vymenou otvorem pres podbeh je vymena u yarisu pohoda...

yaris u me prosel se cti... rok 2006 1.3 manual a stale jezdi i kdyz s nim jezdi 15 let moje mamka, ktera se po 10 letech priskoku divila, ze musi uz menit baterku :)) Holt japonec prvni majitele v tomto ohledu rozmazluje...

0 0
možnosti

Vloni jsem s velkou lítostí prodal rok 2007 s 216000 km za 72000. Nedám na něj dopustit. Mám velké auto na důchodcovské cestování.

0 0
možnosti

Stejný ročník jsem prodával před sedmi lety za sto... ten pokles ceny je minimální

0 0
možnosti

Ta pravidelná údržba ventilové vůle u Daihatsu agregátu spočívá v tom, že to v autorizáku poslechne mechanik a řekne "netiká to". Zatím nevím o nikom, kdo by musel podstoupit seřízení (výměnou hrníčkových zdvihátek) ale pokud to nastane, je to jednorázovka a teď už jistě na doživotí auta. Výhodou staršího 64kW motoru je naopak to, že se pároval s 5MT převodovkou, která netrpí na vadné ložisko vstupní hřídele. Rozvodový řetěz je věčný. Olej měnit nejpozději po 10 tis. km nebo každý rok.

Jinak ve srovnání s Fabií I má o 12l větší kufr a stejný rozvor. Přesto je - narozdíl od Fabie - považován za "mrňouse", to proto že je o 20cm kratší -díky kratšímu čumáku. Dělat něco kolem motoru je tím pádem za trest, výměna H4 žárovek je tragedie provázená spoustou otlaků a oděrek - práce pro drobnou japonskou ruku a ne evropské lopaty.

2 0
možnosti

Pokud chcete servisovat sam, tak na to byly vzdy nejlepsi skody. Dily sezenete vsude skladem, pristup v motoru super a navody taky.

0 0
možnosti