- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak proč ne - kvalitní výrobky se dají montovat i v Číně... pokud si tam firma zajistí opravdu důslednou kontrolu kvality.
Vždycky jsem si říkal, jestli je takové Aygo spolehlivější než 106... mám bohužel podezření, že to má akorát jiné logo a pár dílů karosérie.
No ono to není jen o kontrole kvality. Proč byla Toyota tak spolehlivá? Je to i díky návrhu, konstrukci, materiálům. Kontrola kvality výroby už to moc nezachrání.
Eh mne by zajimalo, jak je benefit si koupit drazsi dodavku se znackem toyoty oproti levnejsi se znackem citroen? Ze budete chodit servisovat PSA techniku k toyotackym mechanikum?
U ProAce to bylo obracene. Nejlevnejsi od Toytoty se dala dostat (ve forme Verso) za 390kkc vcetne DPH pro zivnostniky. Jeji protejsek (citroen a peugot) staly od 500kkc vcetne dane. Navic Toyota davala zaruku 5 let nebo 1m kilometru. Nicmene s 1.6d jsem ji nekoupil. V teto chvili to vypada ze spis vezmu berlingo s benzinem, naftu uz od sveho posledniho volva (v50 2.0d) nechci ani videt.
Dodávku od Toyoty bych potřeboval, ale francouze nechci... Takže bohužel. To si to sakra neumí Toyota vyrobit sama?
Minimálně po č. 9 jsou z téhož prostoru, může to být klidně třeba z nějakého výstaviště..
Fotka č. (v galerii) je z nějaké fiktivní firmy, tipuji. Mít halu takhle prázdnou a čistou, to ve fungující firmě člověk nenajde