Diskuze

Nová auta se ode dneška schvalují podle přísnějších testů

Nové modely automobilů musí od počátku září před vstupem na evropské silnice absolvovat nové a spolehlivější emisní testy v reálných podmínkách i v laboratořích. Připomněla to Evropská komise.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Cokoli nad EURO3 uz je u osobaku zbytecne, rozdil je naprosto zanedbatelny. Ale eurourednici holt musi vykazovat cinnost:-/

0 1
možnosti
PH

P79e33t71r 14H73o12r24á48k

4. 9. 2017 22:57

Tak určitě, experte, ty hodnoty jsou desetkrát nižší, a to je pořádný rozdíl.

0 0
možnosti
TV

EU a státní aparát nás šikanuje. Dovolí jezdit smrdící vozy s podvodným SW a s homologacemi které neodpovídají skutečnostem. Několikanásobně normy převyšující toxické složky apod.. Na druhé straně šikanuje placením Za EURO 0;1; 2 . RvRv

0 1
možnosti

To sice šikanuje, ale tady nemůže jinak. V EU je sw zcela legální, auta mají změřené emise v normě a tím to hasne.

Snaha zpoplatňovat starší auta pak není ani tak šikanou jako dobře promyšleným ekonomickým nástrojem na obnovu vozového parku (a tedy zajištění odbytu celému automotivu) který si automobilky prosadili.

0 0
možnosti
TZ

Kdyby se přestalo strašit s CO2 a u emisních testů se řešily jen opravdu škodlivé látky jako NOx, SOx, PM atd, nebyl by takový tlak na miniaturizaci motorů.

4 0
možnosti
PB

P67e92t81r 15B45á65č74a

2. 9. 2017 11:25

Ekoteroristi Rv

2 0
možnosti
PH

P44e53t11r 39H97o57r81á41k

2. 9. 2017 4:21

Tak snad konečně skončí doba sazometů. R^

2 3
možnosti
VP

Jednoduše bude méně nových modelů a více faceliftů. Již to tu jednou bylo když byla nařízena nová náplň do klimatizací.

1 0
možnosti
JM

J42a14n 27M55a72c76h90á41č

1. 9. 2017 12:37

Tak to jsem zvědavej,co na to automobilky s motorama,co vyvíjeli posledních deset let,a které mají v reálném prostředí spotřebu větší,než jejich objemnější předchůdci.

1 0
možnosti

Nic, jednak je ten nový cyklus stále především laboratní (to že se neměří na válcích ale na silnici na tom nic nemění), a hlavně se na ní automobilky už roky připravovali.

3 0
možnosti

J13a60n 56Š88m79í33d47a

1. 9. 2017 11:39

A co ohromným způsobem ovzduší devastující námořní lodě a dieselové lokomotivy?Spáleniny po leteckém petroleji z ohromného počtu letadel přispívají svojí měrou také! Podle jakých kriterií se schvaluje provoz těchto dopravních prostředků?

4 4
možnosti

Ohromným způsobem devastující? Kdyby měla mít auta stejný pověr výkonu na tunu jako lokomotivy, tak se ani nerozjedou (pro 6 vozů + el. Vectron cca 16kW/t). Takže ve skutečnosti je to naopak - největším znečišťovatelem je silniční doprava a to díky velké energetické a prostorové náročnosti.

A schvalování lokomotiv probíhá tak, že emise se neměří lokomotivě, ale samotnému motoru.

5 1
možnosti