- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že nejvíce můžete pro bezpečnost dětí vlastních i těch ostatních udělat tím, že nebudete zbytečně cestovat autem. A když už někam pojedete, tak budete jezdit jako lidi a ne jako pra ..... Sedačka jako taková je sice hezká věc, ale řeší snad jen nehody ve městě jinak je celkem na nic.
Génius. Zlomeniny nohy se dají eliminovat tím že si obě nohy uříznete.
Fascinuje mě, jak někteří lidé věří, že autosedačka dítěti zachrání život.Je to bezpečnější, ale není to všespásné. Sedačka život zachrání, ale nesmíte jet více jak 60 km v hodině. U kojence do 1 roku je to myslím více jak 40 Km v hodině. Pak při čelním nárazu dojde k utržení vnitřních orgánů. Dítě je tedy z venku celkem netknuté, ale zevnitř ne.Někdy na D1 vidím, jak to tatínek mastí 160 a víc Km a děti jsou "bezpečně" v sedačce a tatínek má pocit, nesmrtelnosti. Někdy by možná bylo lepší kdyby sedačky nebyly a rodiče se báli jezdit tak rychle.
A to má jako po dálnici jet 60km/h, aby to podle vás bylo OK?
urvaný isofix? zní to jakoby ve firmě dělali "sekání nákladů" na správném místě, raději brát značkovo sedačku prověřenou ADACem a ještě starší model, který je prověřený jinými testy a spokojenými zákazníky, než brát nové neprověřené sedačky, a když už tak vzít s upevněním na pás, se zdravotně závadným použitým materiálem tomu dávaj korunu
Vždy jsem četl chválu na výrobky Römer a nedávno jedna z nich propadla v testu. Takže "prověřený" výrobek je v tom čínském sajrajtu fakt problém.
Majitele firmy, který vyrábí takový smrtonosný šmejd bych nechal zavřít okamžitě. Bez milosti. Je to vrah.
Jak byste řešili situaci, kdy z auta vyndáte sedačku a pak ji zapomenete dát zpátky a vyrazíte pro dítě. Zjistíte to až na místě a kromě krkolomných možností typu jít domů pěšky, nechat tam dítě stát a vrátit se pro sedačku moc na výběr nemáte. Když vidím ty záběry s pásem kolem krku, tak mě napadá použít pás a připoutat dítě jen kolem pasu a vrchní část mu nechat za zády - v podstatě jako v letadle.
jj, tak to je standardní dvoubodový pás - je běžně na zadním sedadle uprostřed. Ale záleží na tvaru dítěte, resp. jeho stáří. Čím je dítě mladší, tím má výše těžiště. Takže u malých dětí podle mě více hrozí že by z takového připoutání vyletěli. Třeba taťka to řeší tak, že vozí v kufru polystyrenový podsedák, ale to je spíš pro starší děcka, aby je neuškrtil pás.
Proč sem nedali výrobky od MaxiCosi? Já mám pro kluka už druhou, ted od 18 do 36 kg a jsem s ní maximálně spokojenej. V zimni bunde ho tam dostanu taky v pohodě.
CybexJuno jsem poridila podle adacu.Jiste je bezpecna..ale! Je treba mit extremne odlouhe pasy.Zapinani je oproti treba tribodaku romera kaskaderina a triletaka na 12ti! kilech s bundou do sedacky nedostanete.s pasem se jezdi az od 18ti kg.tedy asi sedacka na Floridu, ne u nas denne do skolky.S Be safe izi fix jsem byla spokojenejsi a protismer do 4 let je nejbezpecnejsi.
jo,jo. Historicky stále stejný vývoj: přijde krize, vyprodají se zásoby, je tlak na snižování nákladů a i osvědčení výrobce, ve snaze zachovat akcionářům zisk začnou sahat po levnějších materiálech, kováních, látkách bervených v Asii atd.Náklady se sníží, akcionáři neutrpí snížením zisku, firma (nějak) přežije do doby růstu poptávky a za "mrtvá" dítka se omluví.....Inu lidi jsou přeci až na poseldním místě
Švédská sedačka Axkid Kidzofix se utrhla z držáků. Výrobce ji zdarma opraví.
Dítě taky?