- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na popojíždění bez zbytečné spotřeby je vopravdu nejlepší elektromotor.
Teda nevim.. zvyklej ze skody100 . Kdyz nemusim vypnout motor tak to ani nedelam protoze je celkem vysoke procento ze ho nenahodim. A uspesnost nenahozeni se zvysuje. Cim je vyssi nervozita. ;)
Je mi jasny , ze nove auta jsou na tom lepe.. ale psychologicky by mi to vadilo. :)
Souhlas. S rostouci nervozitou a prodluzujici se kolonou za skodovkou rapidne klesa pravdepobnost nastartovani...znam zlate stare casy...
vzali tri auta normalni motor, hybrid a chcipaci. Rozdil mezi nima byl tak minimalni ze to nestalo ani zato. Co se usetrilo na hybridu to se dorovnalo jeho vysi cenou.
Vysledek testuzjednodusenen 0 od 0 pojde
Je zajimave ze Svedsky casopis Vibilägare udelal podobny test a zjistili ze ta uspora je naprosto minimalni. Dospeli k tomu ze pokud clovek pouziva vuz ve velkem meste (Stockholm) usetri zhruba 1,12 litru paliva mesicne. Pokud se vuz pouziva na malem meste tak je uspora 3,7 cl mesicne (delali stejny test v Karlskoga).
Nejvíc benzínu se ušetří pokud nebude zastavovat kolona aut, kvůli jednomu pitomci na přechodu, kterému je zatěžko počkat 20 sekund, až kolona přejede.
preco by mal chodec cakat na kolonu, to je pekna kravina. Kolona moze prechadzat 10 sekund a takisto sa tam za ten cas moze nalepit dalsich x aut ktore ju predlzia o dalsich x sekund, tak by tam cakal donekonecna. Ak zastavim chodcovi na prechode tak zasadne vtedy ked je pravdepodobne ze bude dlho cakat. Najvacsia kravina je ked ide auto samotne, za nim nikto, chodec stoji na prechode a sofer zacne 60 metrov pred prechodom spomalovat az sa pomaly doplanta k prechodu a cumi na chodca kym sa pohne. To mna ako chodca doslova vytaca, namiesto toho aby tym autom cim skor zmizol, tak 3x tolko zdrzuje mna aj seba.
to mi vyslo jako ze rok 85 startu a to pri kazdodennim provozu ve meste by slo udelat. nicmene to znamena ze pri normalnim provozu kazdy minimalne 5 let ten starter zdechne.
Nevím, zda je dobré snažit se ušetřit palivo za každou cenu.U studených motorů,které od začátku jízdy neujely více než 20-30km (podle venkovní teploty) dochází při opakovaných startech k zvýšení průměrné spotřeby, o exhalacích nemluvě. Nehledě k tomu,že řidič pokaždé nemůže dost dobře odhadnout,jak dlouho bude stát v koloně,před křižovatkou,u železnič.přejezdu atd.
Mozna by stacilo precist clanek a ne jen nadpis
ale urcite ne u renolda
ja mam ctvrty rok megana II, najeto 160tis, me meste moc nejezdim, takze startuju tak max 5x denne, coz po 4 letech znamena cca 7tis nastartovani
nedavno mi starter zacal delat tokovyto chrrrr chrrr, a znamymu, ktery ma shodou okolnosti podobnou plecku jen o 2 roky starsi, to dela taky
Nikde to nebude fungovat, je to finta automobilek jak z lidí vytáhnout další peníze.
ehm, víte jaké mají problémy korejské automobily Hyundai a Kia se vstřikama u turbodieselů? Víte, že jeden stojí 12900 Kč? a víte jak rychle budou odcházet spolu s turby u modelu i30 stop-start v dieselovém provedení? Když sem to viděl, okamžitě sem šel do vrtule - to může vymyslet jen trotl
Vi dobre (nebo rozhodne lepe nez ty), co delaji. Kdyby se to melo porad sr.., rozhodne by toto nezavedli a jeste si nepovesili smycku ve forme sedmilete zaruky.