- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ono taky záleží na ceně. :) Copak dokazujete si něco značkovým autem? :)
Z těch předchozích pokusů si je pamatuju jako designově asi nejodpornější auta své doby. Ty současné modely vypadají o mnoho líp
Tak rozhodne to vypada lip nez ty ubohy Dacie, tak nevidim duvod, proc by se to neprodavalo.
I kdyz podobny radoby znacky jdou teda mimo me a to nejen v autech.
Nakonec i Ruský Kamaz má v ČR prodejní zastoupení. Ale kupců asi v čechách a moravě také moc nebude. Takže je možné, že se jedná o rezidenturu k uplně jinému účelu. A na druhou stranu, je dobře, že existují podobné firmy jež zaměstnávají schopné pracovníky na různých stupních vzdělání a schopností pracovních operací. Kamazy jezdí Dakar a Sang Yong také.
Než ty prodávané modely bych spíše zvažoval jejich Rodius.
Rodius praktický ANO, ale design??? Je to subjektivní, ale pro mě design na úrovni Multiply...
Podle mne mají šanci oslovit klientelu jedině výrazně nižší cenou, a to asi neudělají.
Dřív se tu jejich auta (Musso a Korando) celkem slušně prodávala a taky neměla nějak výrazně nižší cenu než konkurenční vozy v segmentu.
Ve spojení s šestistupňovým manuálem má 400 Nm a utáhne 2,7 tuny, sedmistupňový automat původem od Mercedesu přenáší 420 Nm a zvládne vlek o hmotnosti až tři tuny.