- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Původní autíčko je super, ale ta "vytuněná" verze vypadá, jako by ji pro své děcko nechal postavit ten proslavený agent CIA v Rusku z dobové anekdoty...
Nechápu, co je na propadlých kolečkách za tuning. To se dělá i na skutečných autech? A přes rerardéry se přenáší jako lodě přes jez?
Závodní auta mají určitý negativní odklon, aby kolo stálo v zatáčce kolmo k vozovce. Je to maximálně pár stupňů (F1 3-4° přední, ale jen 1° zadní). Někteří tuneři dospěli k totálně nesmyslnému názoru, že čím větší negativní odklon, tím líp.
Přiznám se, že tohle neumím ocenit. Na rozdíl od precizní renovace do původního stavu. U čehokoliv, tedy vč. šlapacích aut i větších veteránů. Tuning mě přijde bez nápadů, jako když jeden opisuje od druhého.
U hraček bych ani nic jiného neočekával, ale jinak máte pravdu.
já měl kdysi šlapací Jeep Willis s vyklápěcí korbou, bohužel ho máma hodila nedávno do kontejneru
Tohle mámy nikdy neocení. Stejně jak v té reklamně na Hornbach, nebo co to bylo, jak ten chlap hledá ty kalhoty na smetišti. Úplně jsem ho chápal a Vás taky chápu.
Byl ale docela těžký,slabší dítě to nemohlo ušlapat.Pomáhal jsem tomu lanem,které jsem občas táhl.
Automobilový průmysl svázaný předpisy v současné době nemá co nabídnout.Podívejte se na poslední články, hračka Moskvič, sdílení aut ministrem,řidičáky pro ženy v arabském státě, dálniční známka a nových modelech ve výrobě téměř nic.
hloupější dedukci "příčiny" a "následku" jsem už dlouho neviděl.....
"Vzduchový podvozek ovládaný přes mobilní aplikaci ve smartphonu"
Jako retro do starého Moskviče se mi to zdá skoro úchylné, bez smartu dneska ani ránu.