- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za tři sta čtyřicet v plné palbě? Beru pro starou.
skoda Skody - chtel jsem si na pul roku pronajmout yetiho 4x4 a nikdo mi nebyl schopen nabidnout cenu kterou by zamestnavatel akceptoval. Je teda fakt, ze jenom za pronajem bez pojisteni bylo 12500,- to bylo mesicne docela dost - ale moc rad bych si ho vyzkousel. Navic bych mel zajimave srovnani, protoze mi jako dalsi auto prijde v prosinci audi Q5 quattro
A je v základní výbavě aspoň volant?
U škodovky v základu volant? Na to bych teda divil.
Hlavně, že jsou pryč ty kulatý světýlka na ksichtě. Připomínalo mi to tehdy Paroubka a - i když to zesláblo - nikdy už jsem si tu masku neoblíbil.
Přesně. Kulatohranatý design, to byl hroznej hnus.
Všichni se smějou, jak si někdo může postavit bark s jedním oknem kulatým a druhým hranatým, a vida, on to dokáže navrhnout i designér.
Design od VW začína silne pripomínať UHO omáčku. Aj keď stále servírujú nové a nové autá pod roznymi značkami VW, SEAT, ŠKODA, AUDI, stále to vyzerá rovnako. Smutné je že keď aj je auto na trhu dlhšie, príde nudný facelift a zdvihnú cenovku už aj tak drahemu autu. Návrhy nového Snowmana vyzerajú dobre, ale obávam sa že to bude podobná krabica, v základe bez rádia naviac namiešaná z univerzálnych dielov tak aby nikoho nenadchla a neurazila.
treba ja zase mam rad, kdyz si v aute muzu nakonfigurovat co chci a zrovna autoradio od koncernu bych v aute asi mit nechtel. Bohuzel se mi zrovna tohle ted prihodi Delsi dobu jsem si hral s konfiguraci superbu a v konecnem efektu jsem mel nakonfigurovane dobre auto s 4x4 a mechanickou prevodovkou za "hubicku" bez vsi mozne otravne elektroniky. Bohuzel muj navrh na konec u zamestnavatele neprosel a koupil mi o dost drazsi auto :-/
Můj strejda, například, v autě rádio nechce, nikdy ho neposlouchal, rozptyluje ho to a radši tam bude mít přihrádku nebo něco jiného. Takže tahle úprava je přesně pro něj. Ušetří, protože nebude muset platit něco, co nevyužije. Spousta lidí se rozčiluje nad příplatky u německých značek. Ano, asijské značky jsou vybavenější, ale nemůžete si tam nakonfigurovat výbavu, kterou chcete. Když například do Hondy Civic chcete navigaci, tak musíte vzít nejvyšší výbavu za nějakých půl milionu a dostanete k tomu spoustu věcí, které nechcete, nevyužijete, ale v ceně je zaplatíte - zbytčně. On totiž ne každý chce maximální výbavu v autě.
ja jo myslim ze eletronicke sesle,plne auto klima, všechny okna zrcátka, moznost pameti nastaveni aspoň dvou ridicu slusne radio nebo senzory s couvaci kamerou nejsou moc a ten kdo by tenhle zaklad nechtel tak by se to odpočítalo ze zakladni ceny
Původní kulatá světla měla tuším dvě žárovky, byly to denní a mlhovky nebo denní a druhý dálkový ?
podařilo se mi dohledat, že to byla denní + mlhovky.
Žádná škoda, že tahle světla zmizela dolů, mlhovky v této výšce jsou tak platné jako mlhovky na OI (nanic)
Autor autům zřejmě moc nerozumí a absolutně nechápe, na jakém principu funguje DSG. Znamená to Direktschaltgetriebe, automat se dvěma spojkami, který dokáže řadit beze ztráty výkonu. Nic dvoustupňového tam samozřejmě není a autor by měl trochu přemýšlet, než napíše takovou hovadinu.
No .. zas to tolik nehroť. autor se nejspíš upsal, chtěl napsat dvojspojková (místo dvoustupňová)... a DSG dvojspojkovým automatem je, a běžně se mu tak říká.
Nechci slevu zadarmo S tím rádiem je to dobré
Ten dvoustupňový automat DSG, to je nějaká novinka? Jak to funguje? To má jako jen dva rychlostní stupně?