Diskuze
Škoda už začala prodávat octavie vyrobené v Číně
Děkujeme za pochopení.
engels
(
mam O II 2,0 TDi jeden rok a auto je více v servisu jak na cetách. např, mám už třetí setrvačník, druhý alternátor, dne smi přestal fungovat "palubní počítač", druhé sání, odchází mi turbo, .......... , ložiska v kolech, při první příležitostí se jí zbavím
Dotaz
Jak asi vypadá?
Někde jsem viděl fotku údajné čínské Octavie, která měla masku jako nějaký VW. Který model se v Číně vlastně vyrábí - není to náhodou původní Octavia?
Fitipaldi
takže o důvod víc, jak se Skoda WV vyhnout
Zpočátku auto o kterém se dalo uvažovat, až na pár drobných much. Cena sice hodně přemrštěná, s nízkou úrovní výbavy a některé drobné konstrukční nedostatky, jinak OK. Auto z Číny raději nikdy. Po zkušenostech např. s elektronikou kde zmetkovost dosáhla 30 %, bych si u auta netroufl.
Huh
Re: takže o důvod víc, jak se Skoda WV vyhnout
Ty jsi trubec, co ? Dneska je skoro všechno vyráběné v Číně, je tam prostě levná pracovní síla - ale hlavně pro tebe: Autor sám uvádí, že ta auta vyráběná v Číně jsou určena převážně pro čínský trh (ty další nejspíš pro okolí). Snad si nemyslíš, že to v Číně levněji vyrobí a pak to budou ládovat vlakem zpět do ČR ?
hugo
šupáci
Ale že se to prý prodává pod značkou VW to neříká nikdo, páš škoda tam má registraci od Plzeňský škody a tak tam auta Škoda jezdit nemůžou
medick
anebo... činská oktávie je hezčí a má lepší matroše
tak jste to chteli rict? ze aby se prodavala v tamni konkurenci, tak musi panecku trochu lepe vypadat a mit i trochu bohatsi zakladni vybavu...
rok
az bude v Cine takovy stupen motorizace co v Evrope
pak nebude na zemi jiz zadny kzslik. Hlavne, ze se globalni hraci staci napakovat, kdzy jim to trh dovoli. Pak to bude stejne vsem k prdu a planeta pujde do haje
Pan L
Úspěch
...no a v ČR je symbolem úspěchu černej plast, v lepších případech metla (voe), hlíny (voe), spojler (voe), TDI (voe voe) a točák vocpoda (voe)
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...