- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkušenost říká, že u výběhového modelu najdete nabídky až 30% pod ceníkovou cenou. Navíc je konec série vždy už zbaven počátečních neduhů, takže teprve nový model se opět těší na pokusné králíky.
Mám 6 roků staré Yeti 4x4 a i po 120 tisících km to auto jezdí jako nové. Samozřejmě, EGR klapky jsem už měnil, i kompresor klimatizace, ale auto mne nikdy nenechalo někde stát, jako to dělával Fiat.
Mám se služebníma Škodovkama celkem dost pozitivních zkušeností, ale promiňte, měnit na těchto km kompresor klimy a EGR klapky mě osobně nepřijde zrovna OK. S tím FIATem jste měl asi smůlu. Za sebe mohu konstatovat, že jsme měli před léty hodně staré a olítané Punto a s manželkou jsme přesvědčeni o tom, že nikdy už se v žádném aute nebudeme cítit tak příjemně. Těžko se to popisuje... Rozhodně si ale Fiat těch několik výher "auto roku" opakovaně za sebou zasloužil, včetně jmenovaného modelu. Poslední TIPO je sice nijak moderní, ale o to víc poctivý vůz. Bohužel však směr vývoje FIATu poslední dobou ani skalní příznivci nechápou....
No za me - novy model nema moc kam jit s cenou nahoru, tzn koupit si za stejne penize o generaci starsi auto mi smysl opravdu nedava .....
Kor kdyz nova octavia ma i mechanicke zasadni vylepseni jako napriklad i trodu vetsi kola (odpovidajici stredni tride jako ma napriklad superb)
Ano, ve chvíli, kdy se výrobci chlubí modulární konstrukcí, je strašný problém zachovat vedle kombíku i krátkou variantu
Stejně tak nechápu, jaký problém byl při modulární koncepci, udělat třeba krátkou Octavii RS 4X4. Objektivně to důvody nemá.
No ono kazdou takovou variantu stoji nejake penize a cas pripravit a homologovat, tak holt ty ktere si automobilka mysli, ze nebudou mit velke prodeje, tak se delat neoplati