- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nárust ceny o 40% je považován o "lehký" nárust ceny??? Tak hovoří v článku o příplatku za kombi.
nejspíš proto, že "cena" není jen ten příplatek za kombi.
Aha, oni ještě prodávali auta bez klima? Uff, to jsem si oddychl, že nemám Škoda peněz
To, že výrobce nabizi auto bez klimy neznamená, že si ho zákaznik bez klimy musí také koupit.
Tak vyhodou muze byt , ze skodovkari prestanou byt tak hrozne citit potem.
Potůčková alias Mladá, kdybys byla opravdu chlap Jan Hrubý, tak by tě toto vůbec nenapadlo!
Když si vzpomenu, jak jsem u svého starého auta, co mělo 55kw zapl klimu a výkon klesl o dobrou pětinu, přičemž to do kopce nechtělo jet, ani když jsem tam seděl sám, co to udělá u 44kw?
A v nové Fabii dostanete bez priplatku dokonce i volant...... :)
Mám Dacii Logan r.v. 2017, která má LED svícení od všech verzí (když to autor článku tak vyzdvihuje). Za 230 tisíc ji mám s klimatizací, 4x el. okny, 4x airbag, mlhovkami, navigací s handsfree, ovládáním radia pod volantem, tempomatem, loketní opěrkou, centrálem s DO a hlavně s 4 válcovým motorem a 5 letou zárukou. Za své peníze může zákazník dostat daleko větší kus auta s daleko větší užitnou hodnotou. Jsem maximálně spokojen.
Jo, Dacia jde poslední roky nahoru, ale furt to je ... Dacia
Zvláštní ceny a přístup ke kupujícímu mně vyhnal k Seatu Toledo. A spokojenost auto jede jak má a pohodlí pro celou rodinu.
Já jsem úplně stejně přesedlal z Octavie do Seatu Leon ST. Za 519 tis. Kč mám 2.0 TDI 110 kW v nejvyšší výbavě Xcellence včetně navigace s pohodlnými sedačkami full led a 5 letou plnou fabrickou zárukou na pěkných 17' kolech a parkovací kamerou a full link technologií a dalších příjemných vymožeností (bezklíčové startování a odemykání atd.). Je to sice koncern, ale jiná káva. Škodu peněz už si nekoupím, takž Vám naprosto rozumím.
Všem vtipálkům na nízký výkon aut (cca 55 kW) bych rád připomenul, že např. LADA (Žigulík) 1500 ccm měl výkon těch 55 kW (a jak to jezdilo po D1), Škoda 105 35,7 kW, Favorit 46/43 kW a odjezdilo se s tím co bylo třeba. To se ale musí umět řídit a ne mít 150 kW a v první zatáčce na mokru nebo listí to poslat do škarpy. Ty telefony udělají též svoje. Dalo by se o tom polemizovat do nekonečna.
Vtipálek jste v tomto případě i vy, to porovnání nedává smysl. Jednak nejde jen o kW (resp. jejich maximální hodnotu), ale i kdybychom to pro zjednodušení tak brali tak pořád chybí další věci řetězce - minimálně zpřevodování a především hmotmost.
Žigulík jezdil zajímavě právě tak akorát v té konkurenci škody 105 která byla už tenkrát dynamicky naprosto podprůměrná. Favorit pak vážil naopak něco přes 700kg takže srovnání se skoro o půl tuny těžší fabií nedává logiku, to je úplně jinde, a mimochodem paradoxně v mnoha jízdních režimech jela lépe ta 135 s papírově menším výkonem ale zato vhodněji nastavenou převodovkou.
Takže závěrem litr ve fabii na to typické městské poskakování vcelku bez problému stačí, na druhou stranu dokud to dávají i do kombíku který pak občas někdo chce nedejbože využít plně naložený a mimo město tak už to úsměvy vzbuzuje opravněně
Fábka byla dobrý auto, měl jsem 1,9 TDI. Skvělej motor. Kdyby něco takovýho bylo zas, beru. Jenže nebude :-(
No jo, pane kolego, ale to bylo v dobách, kdy byl svět ještě relativně v pořádku.