Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
R85a88d70i59m 97V94o67k52r15o35u57h23l70í50k
Mé zkušenosti s autorizovanými servisy jsou tristní. Už se jim vyhýbám.
Kamarád, co tam dělal, mi je rozhodně nedoporučuje. Neopravuje se tam. Pouze vyměňuje. Mnohdy ani ne to, co je příčinou poruchy, ale co si technik domyslí, že by mohlo být příčinou poruchy. Takže se jde metodou pokus omyl a zákazník to samozřejmě celé platí.
Za mě autorizak už nikdy
J67o40s60e65f 84G43ö48t43z
Moje zkušenost statisticky také vychází lépe pro neautorizované/neznačkové servisy... Ve značce jsem byl v cca 20% nucen řešit reklamaci. Co si tak rychle vybavuju např. nepřipevněné odvětrání klikovky, (takže se mi málem přiotrávilo děcko ve stojícím autě), světla seřízená tak, že svítila na veverky, po lakování části auta hrubě poškozený lak na sousedním dílu a v druhém případě nezapojený konektor od parkovacího senzoru...). V neznačkovém zatím 100% úspěšně, navíc výrazně levněji. Jako třešničku přidávám větu z autorizovaného servisu: "my si myslíme, že by to mohlo být tímto dílem, ale nemáme ho tu, tak si tu vůz necháme a až přijede jiný vůz (zákazník), který má tento díl také, tak si ho půjčíme a vyzkoušíme v tom vašem voze." To jsem se hned sebral i s autem a mazal pryč
P20e52t62r 67B25a36r22t81ů39n46ě40k
Jak myslíte že se to zkouší u garážníků? Někdy je to tak potřeba prostě udělat, protože aby auto čekalo na díl třeba měsíc a následně se zjistilo že to tím dílem není, to nechcete, ne? Jinak do značky jezdím jen kvůli záruce.
J16a55n 96S33p98u55r89e20k
Autorizovaný servis je zaměřen na úkony, prováděné na vesměs nových vozidlech firemních flotil - firma auto po 5 letech odepíše a koupí nové. Takže v podstatě výměna oleje a filtrů, brzdy, stěrače a dolití kapaliny do ostřikovačů. To funguje dobře.
Když jde ale o něco jiného, nastává obvykle fáze měnění dílů na zákazníkův účet, dokud závada nezmizí.
O37n33d16ř59e78j 79V16r66á29n62e62k
Protoze lidi nemaji vubec, nebo spatne sepsanou zakazku. Tohle je u garazniku casty jev.
J38a57r52o78m28i95r 40H79o40b40l32i95k
Když jsem se v autorizovaném servisu dozvěděl, že to, co potřebuji opravit (elektrozapojení) neumí a tedy neopraví a naúčtovali si 1500,- za "podívání se" na auto, tak se dozvěděli, že už mě nikdy neuvidí.
V21i81l27é43m 22P42ř37í66h38o53d37a
Tak mně v autorizáku za 1500,- slušně opravili kabely ohlodané od kuny. Měli i snahu zjišťovat, zda by kabely šli vyměnit... jenže pojišťovna by byla striktně proti. Výměna kabelového svazku - cena 70000,- a dva dny práce, protože je potřeba vyndat motor a sundat celou palubku...
J15a85n 45M13a88r44t29i54n
mna stve to pojrytectvo autorizakov. Maju celkom drahu hodinovku, celkom odvazne casove jednotky. Celkom drahe spotrebne diely (napriklad olej je pokjne o 200-250% drahsi ako v obchode) a stale dokazu zmrvit doveru zakaznika ukonmi ako "cisttenie brzd" pri zjavne nedemontovanom kolese alebo podobne.
J62o75s83e12f 93Š63á76t78a36v67a
Sory mělo být+
J75a58r79o15m36í94r 76K60r46á93l
Ano, oprava v autorizovaném servisu může být kvalitní. Oni vymění celý panel za 24 tisíc. Jenomže stejně kvalitní je i výměna diody za 10 korun plus 500 korun za práci v tom neautorizovaném. O tom to je.
P34a90v94e33l 84S29i46r91k81o
Není to o servisech je to o lidech v nich. Najděte si dobrého automechanika a nemusíte nic řešit
M91i50c44h21a85l 69K30o36r79t32u78s
Já našel servis, kde mi pronajmou zvedák a nářadí, vyměnit jakýkoliv díl není problém - úplně lego 😖.
A opravu provedu v jednom dni do 16:30 😁.
Jinak jsem truhlář 😖
M45a62r10t98i62n 93H57o10k59r
Mám negativní zkušenosti v obou případech. Chce to hledat a mít pověstné štěstí.
I50v36e38t97a 34H29l70o79ž59k27o73v27á
Autorizovaný servis není (krom vysoké ceny) zárukou vůbec ničeho. Jednou jsem byla na pravidelné prohlídce (kdy jsem asi 14 dní před tím vyměnila akumulátor). Všechno OK a za pár dní jsem nenastartovala. Zjistila jsem, že je tam nějaký starý akumulátor. Moje nová Varta se asi někomu moc hodila. V servisu to popřeli a nedomohla jsem se ničeho. Nápravu zjednal až manžel. Takže, asi tolik o autorizovaném servisu pro koncernové vozy...
M83i96c44h26a40l 47K92o44r16t67u96s
Jj, kamarádovi vyměnili snad všechny díly kolem motoru za staré díly 😱. Při reklamaci mu řekli, že si je vyměnil sám a vyhodili ho 😡
P37e66t58r 70P90a95l70a89c71k46y
Autorizáky neumí opravovat auta, ale jen měnit díly. A není to jen v té naší kotlince.
Před několika lety mě potkal v cizině problém s únikem chladící kapaliny. Problém byl vcelku triviální a na místě opravitelný - prasklá hadice. Kontaktoval jsem pojišťovnu, která mi zajistila odtah do autorizovaného servisu. Tam jsem uvedl přesné číslo dílu prasklé hadice (to jsem získal telefonicky od svého garážníka), ale oni trvali na tom, že je potřeba vyměnit snad všechno, co se nějak týká vody - od všech hadic a trubek přes termostat, čidla, ale dokonce i bandasku a vodní pumpu, to vše za nějakých 1500-2000 Euro, ale výhledově nejdřív za 14 dnů. To mi samozřejmě spadla brada. Nakonec mě zachránilo, že nebyli schopni auto opravit v přiměřené době, tak ho pojišťovna musela repatriovat do ČR. Zde se na to mrknul můj garážník, který nad tím strávil ani ne 20 minut a frknul tam nějakou hadici z odpadu, na kterou jsem najel ještě dalších asi 75tis. km bez jediného problému. Vše zdarma v rámci dobrých vztahů.
Za mě tedy rozhodně šikovný garážník, který autům rozumí, než autorizák, který hlavně rejžuje na dílech.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč