- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen jestli ta "lepsi vybava" neni zpusobena spis totalnim orezanim zakladniho modelu
V té statistice mi chybí motorizace prodaných aut. Osobně chci auto, ne tablet na kolečkách, který v každém kopci zavazí na silnici. :-)
No malé. Např ve nové Fiestě je mnohem více místa pro řidiče než ve Focusu. Právě díky rozumějšímu tvaru palubní desky. A celkově působí auto dost velkým dojmem. Za malé bych ho už asi nepovažoval.
Kdybych si dneska vybíral Forda, tak dám určtě přednost Fiestě, právě proto, že bych chtěl auto kde je pro posádku více místa :-)
Ford v tomto moc nechápu. ......
Do mesta jezdim tim nejmensim co mam doma. Auto o delce 3,5metru pro 4 dospele osoby a nedam na nej dopustit. Proste kamkoliv prijedu, tak proste zaparkuju. Nikdy nehledam. Bohuzel dnes se jiz takto prakticky nedesignove krabicove auto jiz v Evrope neprodava a prodavat nebude :-/ Pouze Japonsko, kde to je zeme zaslibena pro tyto vozy
A vy by jste si kopili korab typu Mondeo s litrem pod kapatou? Ja bych tedy volil radsi mensi auto, kdyz uz clovek nemuze vymenit motor Tady nejde o vykony ale proste o to, ze to pusobi dost komicky
Jo třeba Rapid Style s 81 kw trubem a šestikvaltem, 0 -100 9.8s, za ,330 po slevách :-D
Nektere nove prvky vybavy ovsem neznamenaji, ze jde o drazsi vybavu. Treba digitální palubní deska je urcite levnejsi nez tradicni, z velke casti elektromechanicka. Vyrobce tady chce usetrit a navic mit moznost levne a casto menit design.
Tak výrobce chce především, na popud poptávky, mít v autě navigaci, parkovací kamery apod. Takže digitální palubovka bude v budoucnu naprostým standardem...
kecy-výbava je tam na nic-auto se má řídit a ne se hrabata v telefonu
přesně, jako nevidím důvod, proč by mělo být auto připojený k internetu a pak věčně řešit, zda je tam bezpečnostní díra a někdo jej může ovládat či SW poškodit.
Po městě jezdím jednoznačně radši v malém autě, a i po okreskách je to lepší, v těch klikaticích je to hbitější.
To je pravda, nejhbitejsi je male Posche 911.
Rostou prodeje, nebo registrace ?
Nedávno tady byl článek o limitu CO 2 a případných pokutách za nedodržení.
A tam nejde o počet vyrobených aut, ale o počet registrací.
Jinými slovy, málolitrážní auto je vhodné několikrát přeregistrovat v různých státech EU.
Počítá se jen první registrace. A první je vždy jen jedna.
problém je to, že když se chce do města malé auto s komfortní automatickou spojkou, je to rána. Takže tam se potom klidně dá nejvyšší výbava, cenu dělá automat :-( (robotická není automatická převodovka)
komfortní automatickou převodovkou :-(, zase chybka