Diskuze

Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně, zákazníci naopak požadují čím dál dražší výbavu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M75a65r17e98k 80H41r46u83b94y

18. 10. 2017 15:50

Jen jestli ta "lepsi vybava" neni zpusobena spis totalnim orezanim zakladniho modelu;-)

0 0
možnosti
PM

P33e16t10r 46M89i48c50h43a15l

17. 10. 2017 21:24

V té statistice mi chybí motorizace prodaných aut. Osobně chci auto, ne tablet na kolečkách, který v každém kopci zavazí na silnici. :-)

0 0
možnosti
AS

No malé. Např ve nové Fiestě je mnohem více místa pro řidiče než ve Focusu. Právě díky rozumějšímu tvaru palubní desky. A celkově působí auto dost velkým dojmem. Za malé bych ho už asi nepovažoval.

0 0
možnosti
AS

Kdybych si dneska vybíral Forda, tak dám určtě přednost Fiestě, právě proto, že bych chtěl auto kde je pro posádku více místa :-)

Ford v tomto moc nechápu. ......

0 0
možnosti
JD

J92a80n 81D48l75o19u68h10ý

17. 10. 2017 9:26

Do mesta jezdim tim nejmensim co mam doma. Auto o delce 3,5metru pro 4 dospele osoby a nedam na nej dopustit. Proste kamkoliv prijedu, tak proste zaparkuju. Nikdy nehledam. R^ Bohuzel dnes se jiz takto prakticky nedesignove krabicove auto jiz v Evrope neprodava a prodavat nebude :-/ Pouze Japonsko, kde to je zeme zaslibena pro tyto vozy ;-D

0 0
možnosti
JD

J26a10n 21D50l84o13u34h57ý

17. 10. 2017 9:22

A vy by jste si kopili korab typu Mondeo s litrem pod kapatou?;-D Ja bych tedy volil radsi mensi auto, kdyz uz clovek nemuze vymenit motor R^ Tady nejde o vykony ale proste o to, ze to pusobi dost komicky

0 0
možnosti
AS

Jo třeba Rapid Style s 81 kw trubem a šestikvaltem, 0 -100 9.8s, za ,330 po slevách :-D

0 0
možnosti
MG

M20i51r64e30k 27G12a56j40e86r

16. 10. 2017 23:11

Nektere nove prvky vybavy ovsem neznamenaji, ze jde o drazsi vybavu. Treba digitální palubní deska je urcite levnejsi nez tradicni, z velke casti elektromechanicka. Vyrobce tady chce usetrit a navic mit moznost levne a casto menit design.

1 0
možnosti
MB

Tak výrobce chce především, na popud poptávky, mít v autě navigaci, parkovací kamery apod. Takže digitální palubovka bude v budoucnu naprostým standardem...

0 0
možnosti
ŠH

kecy-výbava je tam na nic-auto se má řídit a ne se hrabata v telefonuRv

3 0
možnosti

přesně, jako nevidím důvod, proč by mělo být auto připojený k internetu a pak věčně řešit, zda je tam bezpečnostní díra a někdo jej může ovládat či SW poškodit.

1 0
možnosti
PH

P31e34t18r 20H42o73r73á50k

16. 10. 2017 22:13

Po městě jezdím jednoznačně radši v malém autě, a i po okreskách je to lepší, v těch klikaticích je to hbitější.

3 1
možnosti
MG

M95i57r72e69k 46G66a95j96e31r

16. 10. 2017 23:12

To je pravda, nejhbitejsi je male Posche 911.

6 0
možnosti
Foto

Rostou prodeje, nebo registrace ?

Nedávno tady byl článek o limitu CO 2 a případných pokutách za nedodržení.

https://auto.idnes.cz/emise-pokuty-co2-oxid-uhlicity-elektromobil-fz6-/automoto.aspx?c=A171002_123840_automoto_fdv

A tam nejde o počet vyrobených aut, ale o počet registrací.

Jinými slovy, málolitrážní auto je vhodné několikrát přeregistrovat v různých státech EU.

0 1
možnosti
Foto

I28v85a75n 47K18o42p94t95a

17. 10. 2017 9:38

Počítá se jen první registrace. A první je vždy jen jedna.

0 0
možnosti
AS

problém je to, že když se chce do města malé auto s komfortní automatickou spojkou, je to rána. Takže tam se potom klidně dá nejvyšší výbava, cenu dělá automat :-( (robotická není automatická převodovka)

0 0
možnosti
AS

komfortní automatickou převodovkou :-(, zase chybka

0 0
možnosti