- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do kastlíku u vchodu vložíte pytel se Singapurskýma dolarama, výtahem sjede nové auto.
Hlavně nejvzdálenější úvahy naprosto nepočítají s nákupem auta koncovým uživatelem. S nástupem samořiditelných vozů bude eliminována nejdražší položka taxi služby, totiž taxikář. Pak už se skutečně auto nevyplatí vlastnit, ale vždy si jen na patřičnou jízdu pronajmete vozidlo velikosti a komfortu, jaký právě na tu konkrétní jízdu budete potřebovat.
Takže nákup auta v e-shopu bude maximálně přechodná záležitost. Za dvacet let budou auta nakupovat autonomní taxi služby a to ve velkých objemech. A není vůbec vyloučeno, že primárními taxislužbami budou v té době dnešní automobilky.
Někomu by to mohlo vyhovovat. On line přímo u automobilky s výraznou slevou nebo osobně u dealera za příplatek.
Hm, tak v České republice při průměrném stáří vozového parku 15,5 roku a bez výhledu na zlepšení je to téměř utopie.
Jak forma prodeje souvisí s průměrným stářím vozového parku?
A budu moc s tím eshopem taky smlouvat o ceně a dostat slevu jako od prodejce? Nebo mám smůlu a budu si muset vygooglit slevový kód
Třeba to bude levnější o marži prodejce.
To bude paráda.A ještě by to chtělo automaty na děti.A Dědekboxy,aby bylo kam odkládat starý lidi.
★ Proč ne, otázka je kolik aut ještě planeta snese.
Ach jo.... Tak jinak - auto neni kávovar ani televize. Můžete si ho objednat a složit na netu,ale budete potřebovat prodejce,abyste vůbec autem odjeli a nenabídli ho už v tomhle Kaugummiautomatu,který mimochodem testovali pro prodej SMARTů. To elektrodebilitě se brzy přesvědčí vsichni její propagátoři... Bublina typu solární panely s daleko horším ekologickým a především hospodářským dopadem až zavřeme výrobní závody pro benzinové a naftové motory, převodovky palivové nádrže.... A že by nezaměstnaní měli peníze na Elektroauto? Odkud?
Názor lidového všeodborníka vždy vnese světlo do debaty.