- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uvedené informace od "experta" Romana Budského celkem jasně ukazují kvalitu jeho práce.
V Číne to zabili... preľudnenosť sa rozhodli znížiť zákazom zastaviť ak je v ceste chodec
V Německu zase smějí na dálnici zastavit jen policejní, hasičská a sanitní auta. Ostatním je to přísně zakázáno, a to i v situaci, kdy je potřeba nouzově zastavit z důvodu „vyschlé nádrže“. I za to totiž dostane řidič pokutu - na situaci je pohlíženo jako důsledek nedbalosti řidiče, který zastavením ohrožuje nejen sebe, ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Zavedl bych i u nás, když vidím, kolik lidí kvůli zastavení na dálnici u nás zemře nebo "alespoň" přijde o nohy....
Před dvaceti roky byl v Německu problém na dálnici natankovat, to my jsme byli proti nim supervelmoc s benzinkami.
Teda, ale naštvali mne v Connecticatu. Tak rád bych si zastřílel na velryby. Také rád vyskakuji z auta při rychlostech nad 65 mil/h a občas si zasadím doprostřed cesty strom. Jo, v USA musí být nuda.
V Česku je v rámci úspory místa na silnici pravidlo jezdit těsně za sebou a pokud někdo vytvoří bezpečnou mezeru před sebou, musí jí co nejrychleji vyplnit vozidlo jedoucí na konci kolony.
To ze v Anglii se pri curani musite opirat o auto pravou rukou, to je fakt nejvic..
To jim asi nenaridil Brusel..
A u nás je pravidlo, že nejrychlejší je vždy Octávia TDi
Nee, nejrychlejší je AVIA, ta jede vždy první.
Thajsko je perspektivní. Pokud jsem text pochopil, tak nahoře bez nesmí jezdit jen řidiči.
Thajky můžou, ty nemají co skrývat.