- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám malotraktor samodomo, který je vybaven vším, co má mít. Jezdím s ním po polňačkách a účelovkách, ale občas je třeba pár stovek metrů přejet po "státní", a tam bych už neměl. Ale jestli PR ty přejezdy zlegalizují, nemám problém.
"povinné ručení podmiňuje výhradně mechanickým pohonem s rychlostí vyšší než 25 km/h." Ony ty malotraktůrky snad jezdí rychleji než 25kmh??
To, že nemám zaplacené "povinné ručení", mně zbavuje odpovědnosti za to, co na kole provedu?
Stejně jako u auta, i tam jsou výluky z plnění...
Účelový nadpis. Schvalují vše co jede samo na 25kmh, aby mělo pojištění. Spíš mě zaráží počet nenávistných komentářů...
Vynechal bych slovo "samo" a pak souhlas.
Týkalo by se to pak (zcela správně) i jízdních kol. Ono i kolo s lidským pohonem dovede způsobit škodu a leckdy ne úplně malou. Natož pak těžší elektrokolo.
Jako majitel opravdové koloběžky nikdy nepochopím, jak mohlo legistlativně projít označování e-skůtrů na kterých je koloběh prakticky naprosto nemožný za koloběžku. A jsem zvědav, co budou dělat s elektrohebly oficiálně do 25km/h přečipovanými rychlostně i výkonově - má to snad většina.
Ještě by měli pumpičkáři platit silniční daň nebo obdobný poplatek, aby se podíleli na nákladech infrastruktury, kterou používají
To pisete jako by jste vubec nejezdil na kole a i kdyz na kole pojedete jednou za rok tak tu silnicni dan budete muset platit taky.
Správně. Když už lezou se zahrádkářským vehiklem na silnici, ať platí.
No je videt, ze se bere kde a komu se da.....
naše vyspělá společnost jednoho dne na tu regulaci a výjimky prostě zajde
Opravdu by mne zajimalo kolik nehod zpusobili ridici zahradnich trakturku...
Chodci jsou ještě pomalejší a taky způsobí nehodu.