- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdysi jsem snil o Goggomobilovi, to byl předchůdce dnešních BMW. Měl v té době motor 250 ccm, dost srovnatelné jízdní vlastnosti jako socialistický hadraplán. Ale měl 4 kolečka, karoserie od italského návrháře připomínala Alfu Romeo, zkrátka sen studenta roku 1965! Na tohle mikroauto bych býval nabalil kteroukoliv buchtičku!
Tyhlety auta se stovkami koní už nejsou pro mně zajímavá, silnice jsou už moc přeplněné a jsem rád, když se dostanu alespoň stovkou dopředu. Mám objemný kombík s uzávěrkou diferenciálu, s tím zvládnu vše!
ale jak to zvedá výkony škodovek, pomalu by to měli zakázat protože ten výkon pak nejsou kola schopný ten výkon přenést na silnici
...nasetrim si na Ferrari? Z toho uz sem vyrostl. Zacina me s temahle clankama idnes pekne stvat. Radsi bych videl testy normalnich aut. Tohle me fakt nezajima.
čím budou jezdit naši vnuci?
Zde názory mého tříletého vnuka Felixe: Až budu veký, koupím si BMW, jako má Mařenčin tatínek, ale až budu dědečkem, budu jezdit Mercedesem, jako moji oba dědečkové!
Jablko nepadá daleko od stromu!
Správně, na světě jediný automobil, vyráběný pouze z odpadků, který opravdu také někam dojel!
Doslovně popelnice na cestách!
Ať to amíci zkusí, dostat se někam s tak minimálními náklady!
...a pekelná. Na testech nejrychlejších supersportů dosáhl při opakovaném měření rychlosti 407 km/h. Otázkou je - co z toho?
No přece Praha-Brno za půl hodiny. Když platíš leasing na něco takového, tak se musíš hodně (pr)ohánět.
...Cobra je ale mazeeeec
Ze zbytku snad jedině ten traboš