Diskuze

Čínské pneumatiky na cestě do Evropy. Linglongu pomáhají Španělé i Češi

Čínský výrobce pneumatik Linglong plánuje expanzi v Evropě. V Číně nyní otevírají nejmodernější testovací trať na světě, kterou pro ně navrhla španělská organizace Applus+ Idiada. Branou do Evropy pak je spolupráce s největším českým internetovým prodejcem pneumatik, pro který Číňané vytvořili privátní značku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Odkdy se do pneumatik dává přírodní kaučuk? Navíc ze sovětské pampelišky?

0 0
možnosti
LM

L72u59b65o 18M66a63c19h82o

14. 11. 2017 14:33

prírodný kaučuk sa do pneumatík používa odjakživa. Lenže je čím ďalej tým vzácnejší a drahší.

A "pampeliškový" - tak konkrétne Continental s tým experimentuje už asi 5 rokov, neviem, či to doviedli už aj do sériovej výroby.

"Continental chce sériovou výrobu pneumatik z pampeliškového kaučuku spustit během následujících pěti až deseti let.

Projekt zatím probíhá velice úspěšně – již proběhly první testy pneumatik za letních i zimních podmínek. Pneumatiky vyrobené z pampeliškového kaučuku vykazují srovnatelné vlastnosti v porovnání s pneumatikami vyrobenými z běžného přírodního kaučuku z kaučukovníku (Hevea brasiliensis)."

0 0
možnosti
KH

K96a81r22e14l 53H62o33r36á15k

14. 11. 2017 8:10

Dovoz takovýhle věcí z Číny by měli zakázat. Akorát to likviduje evropskou ekonomiku.

0 0
možnosti
Foto

Na čínských pneu jezdím už řadu let, na Mercedesu E270CDI jsem měl Goodride. Na Yeti pak Westlake, obě značky pochází od největšího čínského výrobce.

Teď mám na Yeti celoroční pneu od Korejců, Nexen. Vše k naprosté spokojenosti.

Původních Continentálů jsem se velmi rád zbavil, dostali je zdarma protektoráři v Blatné.

0 4
možnosti

pneu jsou to jediné, co drží auto na silnici, takže se nevyplatí na nich šetřit. A celoroční pneu jsou pro někoho, který najede pár km ročně a ještě stylem, je moc sněhu, pojedu až to sleze.

Člověk, co má rád sebe a své auto, celoroční pneu ani čínský pneu nedá.:-)

1 0
možnosti
MB

To se ten Tomket moc neprodává když se tady o tom potí články co ? ;-D;-D

5 0
možnosti
JS

Tomket, to jsou ty gumy plne reklamy a nikdo na nich nejezdi?

5 0
možnosti

no nejlevnější pneu dokonce na Tomketech postavili svou expanzi. A v nějakým rozhovoru se majitel přímo přiznal, že chystají privátní značku vyráběnou v Čině

0 0
možnosti
ML

M42a43r40t15i42n 18L41a28c95o

13. 11. 2017 18:07

"Haly továrny ve východočínském Čao-jüanu mají 380 hektarů."

To by sme mali takých cca 800 fotbalových ihrísk, ak to prepočítame na Fabie, tak by to bolo cca 380 tisíc Fabií.;-D

Asi skôr pôjde o celkovú plochu areálu továrne...

1 0
možnosti
Foto

I97v51a72n 33B85á69r77t26a

13. 11. 2017 16:39

Super, přejděme na Euro a můžeme si začít vyrábět čínské gumy. To snad Euro ať zůstane tam kde je.8-o

7 0
možnosti
JZ

J37i96ř88í 81Z27ý41k80a

13. 11. 2017 18:41

stačí, že tu začneme vyrábět korejské papuče ze zhmotněné tmy ;-D.

A je celkem zajímavé, že ti žádné Euro nepotřebují ...

0 2
možnosti
AS

Aha, takže je mně jasná značka Tomket, za své Continentálky je určitě nevyměním :-)

2 0
možnosti
JC

Dokud Čína byla zajímavá jen z důvodu levné pracovní síly tak to bylo plus pro západní ekonomiku. Ale až Čína začne konkurovat nejen ekonomicky, ale i technologicky, tak to bude konec západní ekonomiky. Myslím že by si západní ekonomika měla hlídat technologický náskok a kontrolovat vývoz tzv. Now how.

0 1
možnosti
MT

To je otázka maximálně dvaceti let.

Evropa všechny své prostředky utratí za ochranu ŽP, živení nemakačenků, regulace, dotace a ochranu imigrantů.

Čína za rozvoj průmyslu, infrastrukturu a masivní růst výzkumu.

4 0
možnosti