Paříž 2006: Kia Cee´d dostane sedmiletou záruku

  10:45aktualizováno  10:45
Nová kia ze Slovenska pravděpodobně pořádně zahýbe evropským trhem. Dvouletá záruka, kterou automobilky "z povinnosti" dávají na své modely je korejské automobilce v razantním tažení na Evropu málo. Kia Cee´d dostane záruku na sedm let nebo sto padesát tisíc kilometrů.

Kia Cee´d SW - Premiéra Kie Cee´d SW na autosalonu v Paříži | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Automobilka s pravděpodobně nejmladší modelovou řadou - nejstarší je dvouapůlletá Kia Picanto - představila na autosalonu v paříži svůj nový model, kterým chce výrazně pomluvit do evropských prodejů.

Cee´d sází na bohatou výbavu a především na nejlepší záruku, jakou kdy jakákoliv automobilka v Evropě nabízela. Na výběr bude z dvanácti laků a pěti motoru. Podle slov představitelů automobilky nebude opomenuta ani bezpečnost. V základní výbavě budou ABS a čtyři airbagy.

VÍCE O KII CEE´D ZDE...

Kromě sériového pětidveřového hatchbacku se představují také dvě další varianty kie vytvořené v pro Evropu v Evropě, přesněji v Německu. Prozatím jen jako koncepty se představí verze kombi a sportovní třídveřák jménem Pro_cee´d.

Třídveřová varianta pro_cee´d má oslovit mladé, sportovně založené Evropany. K zemi je přilepena obřími devatenáctipalcovými koly s pneumatikami rozměru 265/30. Je také o 25 mm nižší než pětidveřová verze, má tedy 1433 mm. Na délku zabírá pro_cee´d 4291 a do šířky 1800 milimetrů.

Sporty wagon
Vedle sportovce stojí na pařížském stánku Kie také pohledný 447 centimetrů dlouhý kombík, který ovšem vyrazí do prodejen až v září 2007. Oproti ostatním (pro_)cee´dům je o něco vyšší, má bez jednoho centimetru jeden a půl metru výšky. Rozvor je stejný jako u ostatních - 2650 mm. Nejzajímavější jsou zadní partie, kde Gregory Guillaume, šéfdesignér evropského centra Kie, vykreslil místo posledního sloupku výrazné "Z". Kufr neznámého objemu dostal dvojitou podlahu.

Autoři: ,

Nejčtenější

Jawy jsou zas snem Indů. Perak se s velkou slávou vrací

Detail indické JAWY 300

Je neděle a v novém motosalonu Jawa v indickém Džajpuru je rušno. Čtyři zaměstnanci se nestačí otáčet. Na barové...

Dovolená v karavanu: levné to není a chce to trpělivost, cílem je cesta

Karavany

Obytná auta jsou v kurzu a stále více Čechů si je nejen pořizuje, ale hlavně půjčuje. Vidina dobrodružné dovolené je...

Autofotka týdne: Punková octavia hvězdou pražské autovýstavy

Hot rody na výstavě Autoshow Praha 2019

Kvůli tomuto exponátu stojí za to vyrazit do Letňan na výstavu Autoshow Praha, která probíhá o tomto víkendu. V zadním...

Němečtí vědci: Emise sníží zvrat v dopravě a zdražení, problémem je prach

Ilustrační snímek

Zákazy vjezdu aut do měst nesnižují zatížení škodlivinami. Změnit se musí nejen auta, ale celý způsob dopravy, tvrdí...

Ojeté VW, škody a toyoty si cenu drží, nejvíc padá u aut z Francie

Ilustrační snímek

Trh mladých ojetin stále roste a pravděpodobně tomu tak bude i nadále. Zejména pokud dojde k avizovanému zdražování...

Další z rubriky

Účet manažerů VW za Dieselgate. Soud se dopočítal škody dva biliony korun

Martin Winterkorn už vyčerpal svůj čas u Volkswagenu. O žádných podvodech s...

Škody v celkové výši 78 miliard eur (dvou bilionů korun) způsobili podle německých vyšetřovatelů někteří manažeři...

Point zéro: všechny francouzské cesty vedou k Notre-Dame

Point zéro (bod nula) je místo na náměstí Place du Parvis-Notre-Dame před...

Point zéro, tedy francouzský bod nula, je přímo před vchodem do pařížské katedrály Notre-Dame. Do dlažby vetknutá...

Státy EU potvrdily razantní snižování emisí automobilů

Měření emisí v reálném provozu

Členské státy potvrdily podobu přísnějších emisních norem pro osobní automobily a lehká užitková vozidla. Podle...

Najdete na iDNES.cz