- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Adam Opel musi asi v hrobe pekne rotovat
Jste trochu mimo mísu, němci v opelu maximálně pracovali, ale zásadní a dlouhodobá rozhodnutí se dělala za velkou louží. Opel nikdy nebyl stříbro ale odbytová stanice vyběhaných technologií GM, prodávaných za strašné peníze.
No hlavně bych vynechal to černý, to by se dnes nemuselo vyplatit, tady už za rasizmus byly vyhlášené i daleko méně konkrétní výrazy.
Asi založím nějakou neziskovku za rovnoprávnost černých Petrů nebo koní načerpám nějekej grant nebo dotaci a budu ve vatě.
Francouzská auta mezi evropskou špičkou??... :-D :-D
Samozrejme ze ne. Je to prece zeme kde se porad jezdi na koni. Jeste ze maji vas vy jim jiste ukazete neco skveleho. Treba octavii nebo golfa. Ja si necham svou 206 s nabehanymi 450 tis km a vy si nechte to sve :)
Problém Opelu bude nejspíš v efektivitě výroby. Nevyrábí prémiovky, tedy ani neprodává za prémiové ceny, ale náklady se k těm prémiovkám asi blíží. Pokud se tento rozpor frantíkům podaří vyřešit, Opel přežije.
Každé dobré auto se jednou stane Oplem
Současná Insignia je krásná. I v kombíku. Nejel jsem v ní, ale v různých testech jí celkem chválili... Pokud bych přemýšlel o novém autě, byla by v užším výběru.
Opel je mrtvá značka, teď už jen překapotované Peugeoty
až přestanou tvořit pytel nudy a vyjdou z mainstreamu, třeba to bude fajn
Insignia i Astra mně nudné nepřijdou. Líbí se mně. Například Insignia Sports Tourer je podle mého jeden z nejhezčích kombíků.