Diskuze
Oldsmobile - definitivní konec!
Děkujeme za pochopení.
Blaast
Realita
S Oldsmobilem Sierra Cutlass (omluva za případný zmršený název) jsem projel ameriku a presto ze byl cca 8 let starý, tak úplně bez problémů. Fakt super kara a na to, jakou měla vybavu (byl z r.94), byla super cena. Jen v Kalifornii nemaji pochopení pro US auta, takže byly trable to pak prodat. Tohle auto bylo fajn. No a že končí firma, to se někdy stává. Nějak mě to žíly nerve.lonestarstate
Good Bye
exchangestudent
Bye...
Stravil jsem ted vikend v Intrique a bylo to fajn svezenicko, prostorne, pohodlne, 3.8 V6 fugovla jak mel (prece jenom stale to je OHV). Treba jednou vstane s popelu, je ho skoda...povalec
dalsi v rade?
Plymouth uz to ma taky za sebou... uvidime, jak vyjde pokus o reinkarnaci Buick a Mercury... s Alerem jsem najel asi 900km, bylo zpujcovny a bylo fajn... sice zadnej kockolap ale dobry...Karel
Japonci
Oldsmobile je další značkou, která doplatila na neustále vzrůstající dovoz Japonských aut do Ameriky a myslim že nebude poslední. Líto mi ho ovšem není.Bobb
Re:
Problem je v marketingu, olda se stal synonymem typicky ameriky, po ktery pasou spis starsi rocniky, proste nema to mladou dynamickou image, tahle znacka ma cejch ery, na kterou dnesni moderni trh v USA vyrazne neleti, potreba se zamerit na mladsi a lip budovatelny znacky, treba Saturn. Je uplne fuk, co to ma na kapote za nazev, tovarny delaj vic znacek pod jednou strechou. Olda Aurora mela dokonce takovej problem, aby si zakaznici spojili moderni dynamicky auto s touto znackou, ze ji proste nakonec prodavali jako jen Auroru.Norbert
OldsMobile
Taky mám zkušenost s touto značkou, byl to správný koráb silnic, pětilitr, osmiválec...pojízdný obývák :-) v automatu, prostě amerika.Butch
Alero
Jezdil jsem s tím v Americe a bylo to docela dobré (žádnej zázrak ale jelo to) :-)hippo
SBOHEM OLDO definiftivne
Deepy
Re:
Ja jsem OLDA a semnou si teda rozhodne nikam nejezdil, to sorryAutofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...