Diskuze

Přišla doba ojetin. Automobilky je chtějí prodávat i renovovat

Následující dekáda bude věkem ojetin. Se stále přísnějšími emisními limity, zákazy prodeje aut se spalovacími motory a tlakem na elektromobilitu lidé nepřestanou jezdit auty. Jen si nebudou moct dovolit kupovat ta nová. Tuší to i ti, kteří nová auta vyrábějí i prodávají a teď hledají cestu, jak se uchytit na trhu ojetin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stačí vyměnit karoserii,podvozek, motor a je to .

0 0
možnosti

Ze zvědavosti jsem se párkrát díval na Škoda plus, ale ty ceny tam jsou úplně strašidelné, to si snad všichni kupovali auta s plnou výbavou na firmu, nebo já nevím.

Mimo jiné je tam spousta těch elektrických CitiGo, ojetá miniauta za 550 tisíc, nevím jestli najdou kupce

1 0
možnosti
Foto

A91v25i 89B48a68b54i18c

28. 1. 2021 13:29

Nebylo by jednodušší prodávat nová auta jako ojetá a vyhnout se tak nesmyslným požadavkům ze strany Svazu Evropských socialistických republik?

Stačí, když bude hned z výroby na tachometru 50 000 km.

12 2
možnosti

Ktere pozadavky ti pripadaji nesmyslne? Jen pro zajimavost.

0 4
možnosti

Celkem logický krok. Už ted má VW a Škoda výměnný program na drahé agregáty (funguje perfektně - využil jsem ) na půlku auta. Vedle toho i systém originálních oprav po nehodě (také jsem využil a též k plné spokojenosti). Dáte tyto programy dohromady a zrenovujete celé auto.

1 0
možnosti

J58a73n 97P32r55i84b39y75l

28. 1. 2021 11:31

No podle článku budou dělat jen takový větší servis na zánovních autech.

Nečekejte, že vezmou deset let starou ojetinu a budou na ní něco dělat.

0 0
možnosti

Asi tak, nechapu, kde z toho clanku, nekteri vydedukovali, ze se budou ve velkem restaurovat ojetiny pred rozpadnutim a udrzovat desitky let v chodu... :-D

2 0
možnosti

Jsem zvědav, co chtějí prodávat. Vraků jsou plné bazary a když k tomu přihodí svojí standardní provizi, tak už to nekoupí vůbec nikdo. Provize se ztratí v zánovní ojetině, ale kde je vzít, když většinu nových aut kupují leasingovky a ty k následnému prodeji automobilky nepotřebují, mají vlastní prodejní síť.. A kdo si koupí nové auto za své, bude si ho hýčkat a hned tak se ho zbavovat nebude. Ale ono upřímně není moc o co stát.. když člověk vidí, že za oktávii dnes dá v pohodě 800 tis. a za odměnu se bude vztekat s nefunkčním ovládáním.. no alespoň člověk ušetří, protože důvod měnit auto se v dnešní době opravdu hledá dost těžko..

6 0
možnosti

No a kdyz si clovek veme, ze prvni octavky staly bezne pul milionu (naftak, stredni vybava), v dobe kdy byly mzdy tretinove, tak ty nove octavky jsou vlastne dost levne :-D

2 0
možnosti

J27o80s73e42f 28M47i28l68e14r

28. 1. 2021 10:18

A proč nepoužívat ojetiny ? Stejně už u nových aut k žádnému výraznému pokroku nedochází. Jen mají modernější světla, více elektroniky, spotřeba je stejná, často i vyšší a spousta lidí si stejně kupuje nová auta ne kvůli tomu, že by je potřebovala, ale kvůli posílení vlastního ega.

7 1
možnosti

On nekdo broji proti pouzivani ojetin?8-o Nebo na zaklade ceho vas to napadlo?

0 0
možnosti

Proč ne, rád si koupím kombi volvo 240 či 960 repasované u výrobce

0 0
možnosti

Tak moc lidi jako ty asi neni, proto to zadny vyrobce nenabizi, ani nechysta nabizet...

0 0
možnosti

Poměrně logický krok, kolotoč prodeje nových vozů se rozjel do značných obrátek, nicméně generuje obrovské množství zánovních ojetin, které ovšem už svůj původní účel splní - tedy jsou vyrobeny, zaplaceny, započteny do emisních limitů a pro zákazníka účetně odepsány a jdou opět na trh R^

0 0
možnosti

Zánovní ojetiny ? Kde 8-o

1 1
možnosti

Připomíná mě to návrat do socialismu . Kdy se moc nejezdilo a auta byla exklusivita . Auta nesloužila lidem ale lidé sloužili autum ;-D

Bude to mít ošklivé následky . Propadnem se do skanzenu a svět bude někde jinde . Kdo zustal stát , zustal opodál ! Ještě více se rozevřou nužky mezi usa a evropou .

5 1
možnosti