- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí vyměnit karoserii,podvozek, motor a je to .
Ze zvědavosti jsem se párkrát díval na Škoda plus, ale ty ceny tam jsou úplně strašidelné, to si snad všichni kupovali auta s plnou výbavou na firmu, nebo já nevím.
Mimo jiné je tam spousta těch elektrických CitiGo, ojetá miniauta za 550 tisíc, nevím jestli najdou kupce
Nebylo by jednodušší prodávat nová auta jako ojetá a vyhnout se tak nesmyslným požadavkům ze strany Svazu Evropských socialistických republik?
Stačí, když bude hned z výroby na tachometru 50 000 km.
Ktere pozadavky ti pripadaji nesmyslne? Jen pro zajimavost.
Celkem logický krok. Už ted má VW a Škoda výměnný program na drahé agregáty (funguje perfektně - využil jsem ) na půlku auta. Vedle toho i systém originálních oprav po nehodě (také jsem využil a též k plné spokojenosti). Dáte tyto programy dohromady a zrenovujete celé auto.
No podle článku budou dělat jen takový větší servis na zánovních autech.
Nečekejte, že vezmou deset let starou ojetinu a budou na ní něco dělat.
Asi tak, nechapu, kde z toho clanku, nekteri vydedukovali, ze se budou ve velkem restaurovat ojetiny pred rozpadnutim a udrzovat desitky let v chodu... :-D
Jsem zvědav, co chtějí prodávat. Vraků jsou plné bazary a když k tomu přihodí svojí standardní provizi, tak už to nekoupí vůbec nikdo. Provize se ztratí v zánovní ojetině, ale kde je vzít, když většinu nových aut kupují leasingovky a ty k následnému prodeji automobilky nepotřebují, mají vlastní prodejní síť.. A kdo si koupí nové auto za své, bude si ho hýčkat a hned tak se ho zbavovat nebude. Ale ono upřímně není moc o co stát.. když člověk vidí, že za oktávii dnes dá v pohodě 800 tis. a za odměnu se bude vztekat s nefunkčním ovládáním.. no alespoň člověk ušetří, protože důvod měnit auto se v dnešní době opravdu hledá dost těžko..
No a kdyz si clovek veme, ze prvni octavky staly bezne pul milionu (naftak, stredni vybava), v dobe kdy byly mzdy tretinove, tak ty nove octavky jsou vlastne dost levne :-D
A proč nepoužívat ojetiny ? Stejně už u nových aut k žádnému výraznému pokroku nedochází. Jen mají modernější světla, více elektroniky, spotřeba je stejná, často i vyšší a spousta lidí si stejně kupuje nová auta ne kvůli tomu, že by je potřebovala, ale kvůli posílení vlastního ega.
On nekdo broji proti pouzivani ojetin? Nebo na zaklade ceho vas to napadlo?
Proč ne, rád si koupím kombi volvo 240 či 960 repasované u výrobce
Tak moc lidi jako ty asi neni, proto to zadny vyrobce nenabizi, ani nechysta nabizet...
Poměrně logický krok, kolotoč prodeje nových vozů se rozjel do značných obrátek, nicméně generuje obrovské množství zánovních ojetin, které ovšem už svůj původní účel splní - tedy jsou vyrobeny, zaplaceny, započteny do emisních limitů a pro zákazníka účetně odepsány a jdou opět na trh
Připomíná mě to návrat do socialismu . Kdy se moc nejezdilo a auta byla exklusivita . Auta nesloužila lidem ale lidé sloužili autum
Bude to mít ošklivé následky . Propadnem se do skanzenu a svět bude někde jinde . Kdo zustal stát , zustal opodál Ještě více se rozevřou nužky mezi usa a evropou .