- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čo to je za náplň a jej chovanie, je v linku dôkladne rozpísané:
http://jurajpolacek.blogspot.sk/2013/06/pohrebny-veniec-poslite-do-bruselu.html
Tohle mi na EU právě vadí. Schválí povinnost užívat produkt, na který má někdo patent a může tak rozhodovat o jeho ceně.
My s tím máme zkušenost u nás už 20 let, když Rumlovo MVČR schválilo jediného předraženého dodavatele SPZ pod záminkou, že musí být na značkách vodoznak čistelý pod úhlem 30°, což uměl jediný výrobce na světě (3M) a ten měl u nás výhradního zástupce...
Taková hovadina. A kolik toho planu unikne do atmosféry? Pár tun ročně? Může to vůbec něco ovlivnit? Hmostnost atmosféry je 10^18kg, hmotnost vody a oxidu uhličitého je tak kolem promile. Stále je to mnóóho řádu více než nějakého chladiva.
Hlavně že budem mít o trochu skleníkových plynů míň, i když přitom umře spusta lidí, už mě EU taky docela začíná štvát.
Pochopil jsem to dobre ze po zlikvidovani domacich vyrobcu ve Francii nastavenim nesmyslnych norem na CO2 Frantici pokracuji likvidaci obchodniku z Mercedesy tj. Francouzi si zajedou koupit Mergla do Monaka nebo Nemecka ? Jen nechapu co tim sleduji v eknomicke recesi. Nekdy opravdu kroky Francii nechapu ?
I když si koupíš takové auto mimo EU, tak ho v rámci EU nezaregistruješ a nemůžeš s ním jezdit...
Zářná ukázka o co jde byrokratům v Bruselu. Jenom o lobbing, o příjmy do vlastní kapsy a vůbec ne o lidi a jejich zdraví. Vypadnout z toho spolku, dokud je čas.
Krásná a názorná ukázka toho, jak v ekologii vůbec nejde o ekologii, ale o rozdílné obchodní zájmy a potažmo o miliardy eur.
Fluorovodík není toxický. Silně leptá skoro všechno. Neotrávíte se s ním, protože Vás sežere.
Fluorovodík je vysoce toxický a žíravý plyn.
ti Francouzi jsou opravdu zoufalci největší. To si jako myslí že když zakážou v zemi registraci Mercedesů, tak lidi radši začnou místo nich kupovat Renaulty a Peugeoty? . Jakmile někde čtu ....směrnice EU... tam mi vstávají vlasy hrůzou co to zas bude za kravinu
Ta Bruselská banda sockomoušů asi ví lépe jak vyrábět auta než Mercedes, žééé?
Ta ví nejlíp úplně všechno. Proto se Komise plánuje přejmenovat na CML.