- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovej slabší průměr pro tyhle země.
Nuda , tam ještě hodně střídmé...
Kdo byl v Jv Asii, tak ví že tohle je prostě nic moc
Kdyby tohle zastavili v civilizaci tak to beru. Ale v tehle koncinach? V koncinach kde i moped slouzi jako rodinne vozidlo, ktere pohodlne uveze 6 clenou rodinu a jeste pobere treba stul... to mi je podezrely.
Načo vlastne vyrábajú kamióny. Dá sa to aj lacnejšie 🙂
V Asii jsou nadměrné náklady všední záležitost. Co oni dokáží odvézt na kole a nebo motocyklu je mimo fyzikální zákony. Tohle mi připadá ještě docela krotké.
Všiml si autor, že zrovna střecha není na pickupu zatížena vůbec? Podle mě to vyřešil majitel vozu velmi pečlivě a zatížení přenesl na ostatní části vozidla... ale crcat se takhle s úpravama ho muselo stát mnohem víc, než si najmout kamion :-)
Ta úprava jistě není pro jedno použití. Takhle se v Asii vozí náklady docela běžně.
Není to báječné, že dostáváme často zprávy z Thajska z první ruky? A přitom dosti zajímavé, pro náš život dosti potřebné.
Škoda, že ti pilní dopisovatelé si nevyjedou jednou třeba na Ukrajinu, nebo i do jiných hezkých krajin (o kterých se moc nedozvídáme) - taky se tam dá teď koupat v moři - abychom dostali i odtamtud zprávy z první ruky, pro náš současný život jaksi dosti potřebné.
O co vám jde? To vám vadí, že reportér žije v Thajsku?
Isuzu D max stojí v ČR milion. Vida, jak se ti Thajci mají! Káru za mičudu používají jako náklaďák a ještě si upravují střechu. Leda....leda by nás v Evropě brali na hůl a jinde ve světě to bylo o dost levnější. A odpovím si sám To auto tam stojí pod půl milionu na naše, lépe vybavené modely oscilují kolem 500-600 tisíc. Aha.
No ta vyšší cena je tu dána výpalným státu samozřejmě
Kreativní. Co tam má, Boeing 747?