- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co rychlovýměna baterie automatem u benzinky ,baterii by řidič nevlastnil ale byla by tý firmy třeba benziny ale asi by to bylo jen pro bohatý
Z průzkumu mezi českými řidiči vyplývá, že v roce 2050 bude 35 % z nich vlastnit elektromobil. To bych rád věděl, co vám řekli řidiči narození před rokem 1960.
Naprosto irrelevantní průzkum. Dvě třetiny dotázaných si nedokáží představit, kde bude technologický pokrok za pět let, natožpak za 30...
A když ten nesmysl nebudou chtít ani poté, co do toho nasypem miliardy dotací (peněz lidí) tak jim (těm lidem) to nařídíme a to, co předtím upřednostnili zakážeme. Tenhle byznys pokvete.
Vlhký sen rudozelených , cena elektřiny pošle e mobilitu tam kam patří - do historie .
Vše na elektro a časem to bude ještě dražší než spalovaky, cesty budou v horším stavu když osobaky budou vážit přes 2 tuny
No... Já už jsem staršího data vydání (ročník 60) a skutečně si nevybavuji, že by někdy došlo k tomu, že když se politici začali montovat do toho, co se smí a nebo nesmí, eventuálně musí a nebo nemusí vyrábět, že by to nějak dobře dopadlo. Tahle posedlost elektromobilitou zavání fenomenálním průšvihem. Už si někdo spočítal, kde a jak se bude energie pro elektromobily vyrábět? V posledních letech už se bylo možno několikrát dočíst, že Evropa byla jen pár minut (a nebo dokonce jen vteřin) o blackoutu, elektrárny se v rámci zeleného šílenství zavírají, ceny elektřiny začínají být vážným problémem ale nevadí - my si ty elektromobily prosadíme!
Staty vzdy regulovaly co je mozne a neni mozne vyrabet a za jakych podminek. To ze byvala CSSR vyrabela veci, ktere jinde uz byly zakazany vyrabet (protoze potrebovala devizy), je vec jina.
Není náhodou na čerpacích stanicích problématické, když se střetnou výpary z pohonných hmot a elektrická jiskra?
Nerozumím elektrice... může mi někdo vysvětlit, nakolik je nebezpečné mít vedle sebe benzín, diesel a 150 kW přípojku?
Myslim si, ze nebudou nabijecky u toho sameho stojanu (protoze by elektromobil dlouho blokoval vydejni stojan nafty a benzinu). Pokud mate namysli vytazeni el. oblouku, kdy nekdo vytahne bez ukonceni nabijeni nabijeci kabel, tak je mozne vyresit technicky v elektromobilu.
Oni dělali průzkum mezi řidiči, čím budou jezdit za 30 let, jo? To jako vážně?