- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhodně by se mi vyplatilo, přihlásit své Yeti v ČR a koupit si v Německu celoroční vinětu. Za dvoulitr diesla platím v Německu ročně 280 EUR daň, to je asi 7300 Kč.
I kasko a pojištění zákonné odpovědnosti je v Německu dražší.
Jo ťok schvaluje místo aby se snažil aby se tu stavělo rychleji. Když už se něco blíží, tak podá rozklad x trolů, nebo napadnou výběrové řízení a zase nic. Místo toho aby se s tím něco snažil udělat vymýšlí kolik bodů za jaký přestupek a jak vysoké mají být pokuty.
Tak tohle nemyslí vážně sám uzná, že by to platili dvakrát, že to není diskriminační a u nás podnikatelé za služební vůz to mají platit dvakrát? Co to má být? Silniční daň + známka? A to se nedávno uvažovalo, že by u nás silniční daň platili všichni.
Pokud si všichni budou moci odečíst pořizovací cenu auta z daní, nemám s tím problém.
Ťok je ministr , nebo není ? Psal svojí diplomku on,nebo nějaká slečna? Dneska je taková divná doba,že večer je půlka ministrů jinejch,než byla ráno.
To me neprekvapuje, nas stavar Tok je k nicemu a nicemu ani nerozumi.
Naopak - za pár let po vzoru přátel z Německa máme mýtné i u nás, ale protože jsme pokrokoví, budeme platit už od koloběžky.
Tak Ťok zase udeřil udeřil hlavičkou do kladívka.
On totiž původní, ten diskriminační, zákon byl o tom, že za německé dálnice budou platit všichni, kromě němců.
Původní návrh byl o tom, že Němci už je platí v silniční dani. Ale museli to holt rozdělit, aby to nevypadalo diskriminačně vůči cizincům...
Mytne je fajn. Pulka dalnic zdarma. Zbytek se objede. Jako v polsku. ....
Uz tu meo byt davno. Kdyz si cesi mohou uctovat rocne 1500 Kc za par set kilometru tankodromu, proc by si Nemci nemohli uctovat mozna i mene za tisice kilometru kvalitnich dalnic?
„Upřímně řečeno, každá země má dálniční známky, tak proč by to měl být nějaký zásadní problém?“ řekl český ministr dopravy, když se snažil ̶z̶a̶l̶é̶z̶t̶ ̶d̶o̶ ̶a̶n̶ zalíbit svému německému protějšku...
?!? Třeba proto, že je to lež?
Ohladom mozneho zavedenia dialnicnych poplatkov na nemeckych dialniciach bolo napisane vela a povedane este viac. avsak fakty su nasledovne
Prepocet rocnych danie pre osobne auta:
https://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html
prepocet planovanych dielnicnych poplatkov
http://bussgeldkatalog.kfz-auskunft.de/pkw-maut.html
s toho vyplyva ze rocny dialnicny poplatok pre Fabiu III je asi 18€.(Objem motora 999cm3. 1,8 * 10=18€,) rocna dan na fabiu je asi 48€.
co vsak stale v nemecku nieje ujasnene su naklady spolocne so zavedenim dalnicnych poplatkov. aj vplyvom Dieselgate stupa podiel benzinovych automobilov. Avsak teoreticke prijmy z dialnicnych poplatkov klesaju. Vypoctove modely na rentabilnost tohoto celeho cirkusu vsak ukazuje ze bude v minuse. V pluse by mohol byt keby sa dialnicne poplatky neodcitavali od zaplatenej dane. To vsak nie je mozne lebo zavedenie dialnicnych poplatkov bolo slubene bez nasledkov na nemecke obyvatelstvo.
ak nejaky redaktor z idnes.cz ma cas a chut kludne moze o tom napisat clanok a ukazat realne fakty podlozene vypoctami
http://www.autobild.de/artikel/infrastrukturabgabe-alle-infos-zur-pkw-maut-5816625.html