Mercedes Sprinter, který dováží auta zákazníkům Driveramy jako angličáky.

Mercedes Sprinter, který dováží auta zákazníkům Driveramy jako angličáky. | foto: Aures Holdings

Autofotka týdne: Matchbox v životní velikosti v podání české firmy

  • 6
Je to sen všech kluků schovaných v každém chlapovi – mít co nejvěrnějšího „angličáka“. V Berlíně to splní Driverama. Projekt Aures Holdings, provozovatele autocenter AAA Auto zaměřený na obchod s ojetinami na německém trhu, si postavil originální odtahovku, kterou vozí auta zákazníkům zabalená jako slavné modýlky.

„Většinu kluků láska k autíčkům nepustí ani v dospělosti. Proto jsme připravili matchbox krabičku v reálné velikosti, která jim přiváží jejich dětské sny,“ popisuje Stanislav Gálik, generální ředitel Driveramy.

Šestiválcový Mercedes Sprinter vyšperkovaný AMG paketem (zakázkové nárazníky, podběhy, koncovky výfuků) dostal speciální nástavbu, do které se vejde i opravdu velké auto, třeba offroad Mercedes třídy G.

„Celá nástavba je vyladěna do maximálních detailů včetně upozornění na to, že převážené autíčko, svítí, dělá zvuky, má motor, obsahuje malé součástky, je ve velikosti 1:1, a je určena dospělákům od 18 let,“ popisuje Stanislav Gálik. Nechybí imitace panelu k zavěšení krabičky s angličákem do regálu.

Náklaďák na živé matchboxy je 8,6 metru dlouhý, vysoký 3,3 metru a široký 2,3 metru., „Je to zatím jediný truck svého druhu na světě, ale rádi bychom takových měli více,“ slibuje Gálik. „Truck od tohoto týdne dělá radost lidem v Berlíně a okolí.“

Celá stavba unikátu stála 170 tisíc eur, tedy asi 4,2 milionu korun.

Driverama

Koncept Driveramy využívá on-line výkupu a prodeje ojetých automobilů v západní Evropě s možností vykupovat i prodávat vozy koncovým zákazníkům přes hranice členských států EU. Vozy je možné si nechat doručit, nebo si je vyzvednout na pobočkách.

„Zahájení projektu Driverama velmi uspíšily naše pozitivní zkušenosti s prodejem vozů on-line v době pandemie koronaviru. Ta nás naučila, jak všechny procesy nastavit tak, aby prodej on-line probíhal s více než 95% úspěšností bez vrácených aut. První výsledky Driveramy nás utvrzují v názoru, že jsme se vydali správnou cestou,“ komentuje Stanislav Gálik.