Diskuze

Mapa silnic smrti: Životy zachraňují hlavně auta a mobily

Nejvíce nebezpečných silnic je ve Středočeském, Libereckém a Olomouckém kraji. Vyplývá to z rizikové mapy silnic, jejíž aktuální verzi uveřejnila firma AF-Cityplan, která se specializuje na dopravní inženýrství. Ukazuje se, že obětí nehod ubývá, ale spíše zásluhou bezpečnějších aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJ

Jak nezabíjí zbraně, ale lidé, tak nezabíjí silnice, ale řidiči

1 0
možnosti

na dálnici umí jezdit každý

řidičské dovednosti prověří okrsky

0 0
možnosti
EH

E36v55a 32H72u75r28t68o65v74a

13. 11. 2013 20:44

tak s tímhle nesouhlasím; už jsem zažila dost řidičů, kteří se na dálnici chovali dost nepatřičně /pomalá jízda v levém pruhu, příliš pomalá jízda /50km/h/, vjíždění do jiného pruhu bez kontroly zpětných zrcátek a je toho víc.../

0 0
možnosti
MH

M53a67r13e88k 40H14r49u94b49y

13. 11. 2013 16:55

Podobny clanek tady byl tesne po zavedeni bodoveho systemu. Ze pry se po vyhodnoceni nehod policie a mistni samospravy zameri i na stavebne-technicke reseni silnic. Zatacky na horizontu, neprehledne krizovatky, nesmyslna krizeni - to vsechno jsou zname priciny nehod. Jak to tak ale byva, nestalo se nic :-/

2 0
možnosti

Bohužel zamindrákovaných řidičů, kteří si něco dokazují jen v autě, přibývá :-( A taky denně pozoruju i to, jak špatní jsou Češi řidiči. Část z nich ještě neobjevila na co jsou v autě blinkry, další rozsvěcují mlhovky i v dešti a úplně nejlepší jsou tzv. špunti - kteří jedou po vozovce kde jsou 3 pruhy všichni vedle sebe stejnou rychlostí, třebaže před nima je široko daleko volno...

1 0
možnosti
ZB

Za nejvíce nehod můžou řidiči, kteří na devadesátce jedou sedmdesát a tím nutí ostatní řidiče je předjídět.

3 0
možnosti
JB

Jak kde! Neděle po 13,00, silnice č. 105, Hluboká n. Vl. -  Týn n. Vlt. Po předchozích chytrých kecech spolujezdců, nastavuji tempomat na 100 km. GPS ukazuje stálou rychlost 96 km/h. Na úseku ca 20 km nás dojelo a předjelo 8 vozidel. Dalo by se říci spíše dolétlo a předlétlo. My jsme nedojeli ani nepředjeli žádné auto.

1 0
možnosti
TZ

T11o27m96á68š 97Z90e46m11a11n

12. 11. 2013 22:44

Možná, kdyby do rozpočtu ŘSD šlo 100% vybrané spotřební daně z paliv a ne jen 50% jako dnes a kdyby byl omezen NIMBYIsmus / vliv aktivistů a odvolávačů, mohli bychom mít bezpečnější, rychlejší a plynulejší silnice v místech, kde je to potřeba.

1 0
možnosti
KD

Jaksi se zapomnělo na silnici smrti, jakou je silnice I.třídy č.7 Praha - Chomutov. Co tady je mrtvých, no "něúrekom", jak praví klasik. Ono se to zlepší mezi Žateckou zónou a Chomutovem, dostavuje se tam dálnice. Ale kolem Slaného a Loun je to děs a hrůza.

1 1
možnosti
TZ

I/7, podobně jako středočeská I/3 je docela dobrá silnice, obchvaty, často i mimoúrovňové křižovatky, oblouky s definovaným poloměrem, bohužel provoz na ní odpovídá potřebě rychlostní silnice, ne jedničky..

1 0
možnosti
JK

J51a24n 56K79r57p71e82c

12. 11. 2013 21:00

za nejvice fatalnich nehod muze nedani prednosti v jizde a nespravny zpusob jizdy, tzn. obycjna lidska chyba. samotne prekracovani rychlosti nema na nehodovost zasadni vliv. kupodivu tyto nehody zavini v naproste pripade "normalni ridici" a ne "pyrati". problem je v tom ze takove jednani se neda postihovat - alespon ne snadno - a na bezne ridice pachajici bezne chyby by policiste nedostali bic na piraty v podobe passatu a obce automaty na vyber rychlostni dane. objev ze mensi umrtnost je dana spise lepsimi vozidly nez policistou/urednikem s radarem za kazdym bukem je vskutku sokujici, ale jen pro ty kteri se nechali vymit dopravnebuzeracni propagandou. dokonce ani "bic na vymluvu na osobu blizkou" (at je to cokoliv) nezabral. svete div se...

7 0
možnosti
EH

E70v92a 34H37u46r58t77o55v65a

12. 11. 2013 21:09

můj názor je, že řadu nehod způsobí někdo agresivním předjížděním, protože se mu nechce jet předepsanou rychlostí nebo čekat za mhd prostředkem... takového řidiče bych charakterizovala jako piráta

3 2
možnosti
MH

Tak třeba křižovatky smrti by se měli akutně přestavět na tolik zatracované kruháče a byl by klid.

Dále pak si dovolím tvrdit, že za většinu vážných nehod může nedodržení bezpečné vzdálenosti a nebezpečné předjíždění. Jenže to policie nekontroluje, protože s tím je moc práce, tak raději kontrolují lékárničky.

4 0
možnosti
Foto

Neexistuje nebezpečná silnice,vždy záleží na tom kdo sedí za volantem!! sou řidiči co najezdí milion km a nebourali a sou tací co bourají 2x do týdne,takže to asi nebude silnicemi

10 3
možnosti
JK

Jeden měl v autobuse visačku se svým jménem a 3.000.000 km bez nehody. Nezářila novotou. Jiní mají najeto 100.000 a 3 zrušená auta (+jedno cizí). Asi "blbá fyzika" nebo co.

5 1
možnosti