- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak nezabíjí zbraně, ale lidé, tak nezabíjí silnice, ale řidiči
na dálnici umí jezdit každý
řidičské dovednosti prověří okrsky
tak s tímhle nesouhlasím; už jsem zažila dost řidičů, kteří se na dálnici chovali dost nepatřičně /pomalá jízda v levém pruhu, příliš pomalá jízda /50km/h/, vjíždění do jiného pruhu bez kontroly zpětných zrcátek a je toho víc.../
Podobny clanek tady byl tesne po zavedeni bodoveho systemu. Ze pry se po vyhodnoceni nehod policie a mistni samospravy zameri i na stavebne-technicke reseni silnic. Zatacky na horizontu, neprehledne krizovatky, nesmyslna krizeni - to vsechno jsou zname priciny nehod. Jak to tak ale byva, nestalo se nic
Bohužel zamindrákovaných řidičů, kteří si něco dokazují jen v autě, přibývá :-( A taky denně pozoruju i to, jak špatní jsou Češi řidiči. Část z nich ještě neobjevila na co jsou v autě blinkry, další rozsvěcují mlhovky i v dešti a úplně nejlepší jsou tzv. špunti - kteří jedou po vozovce kde jsou 3 pruhy všichni vedle sebe stejnou rychlostí, třebaže před nima je široko daleko volno...
Za nejvíce nehod můžou řidiči, kteří na devadesátce jedou sedmdesát a tím nutí ostatní řidiče je předjídět.
Jak kde! Neděle po 13,00, silnice č. 105, Hluboká n. Vl. - Týn n. Vlt. Po předchozích chytrých kecech spolujezdců, nastavuji tempomat na 100 km. GPS ukazuje stálou rychlost 96 km/h. Na úseku ca 20 km nás dojelo a předjelo 8 vozidel. Dalo by se říci spíše dolétlo a předlétlo. My jsme nedojeli ani nepředjeli žádné auto.
Možná, kdyby do rozpočtu ŘSD šlo 100% vybrané spotřební daně z paliv a ne jen 50% jako dnes a kdyby byl omezen NIMBYIsmus / vliv aktivistů a odvolávačů, mohli bychom mít bezpečnější, rychlejší a plynulejší silnice v místech, kde je to potřeba.
Jaksi se zapomnělo na silnici smrti, jakou je silnice I.třídy č.7 Praha - Chomutov. Co tady je mrtvých, no "něúrekom", jak praví klasik. Ono se to zlepší mezi Žateckou zónou a Chomutovem, dostavuje se tam dálnice. Ale kolem Slaného a Loun je to děs a hrůza.
I/7, podobně jako středočeská I/3 je docela dobrá silnice, obchvaty, často i mimoúrovňové křižovatky, oblouky s definovaným poloměrem, bohužel provoz na ní odpovídá potřebě rychlostní silnice, ne jedničky..
za nejvice fatalnich nehod muze nedani prednosti v jizde a nespravny zpusob jizdy, tzn. obycjna lidska chyba. samotne prekracovani rychlosti nema na nehodovost zasadni vliv. kupodivu tyto nehody zavini v naproste pripade "normalni ridici" a ne "pyrati". problem je v tom ze takove jednani se neda postihovat - alespon ne snadno - a na bezne ridice pachajici bezne chyby by policiste nedostali bic na piraty v podobe passatu a obce automaty na vyber rychlostni dane. objev ze mensi umrtnost je dana spise lepsimi vozidly nez policistou/urednikem s radarem za kazdym bukem je vskutku sokujici, ale jen pro ty kteri se nechali vymit dopravnebuzeracni propagandou. dokonce ani "bic na vymluvu na osobu blizkou" (at je to cokoliv) nezabral. svete div se...
můj názor je, že řadu nehod způsobí někdo agresivním předjížděním, protože se mu nechce jet předepsanou rychlostí nebo čekat za mhd prostředkem... takového řidiče bych charakterizovala jako piráta
Tak třeba křižovatky smrti by se měli akutně přestavět na tolik zatracované kruháče a byl by klid.
Dále pak si dovolím tvrdit, že za většinu vážných nehod může nedodržení bezpečné vzdálenosti a nebezpečné předjíždění. Jenže to policie nekontroluje, protože s tím je moc práce, tak raději kontrolují lékárničky.
Neexistuje nebezpečná silnice,vždy záleží na tom kdo sedí za volantem sou řidiči co najezdí milion km a nebourali a sou tací co bourají 2x do týdne,takže to asi nebude silnicemi
Jeden měl v autobuse visačku se svým jménem a 3.000.000 km bez nehody. Nezářila novotou. Jiní mají najeto 100.000 a 3 zrušená auta (+jedno cizí). Asi "blbá fyzika" nebo co.