- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem viděl jak se dá udělat baterie samo domo, že je na to potřeba pulzní svářečka, aby ty tenké plíšky byly dokonale svařené. Jinak dojde po nabití k zahoření. Při malém poškození propojení článků dochází k zahoření článku a pak řetězová reakce všech dalších, které se žárem od toho prvního rozjedou, protože spoje povolí. Protože začaly hořet nové auta, tak ta je vidět že už výroby měly články špatně svařené. Jsem přesvědčen, že to nejlepší teprve přijde časem, až se projeví únava materiálu.
"Protože začaly hořet nové auta, tak ta je vidět že už výroby měly články špatně svařené"
Z nějakého videa amatérského bodování jste vyvodil takový "expertní" závěr?
V průmyslové praxi se k bodování přívodních plechů používá automatická svářečka s nastavením přesného přítlaku, rozteče elektrod, velikosti a průběhu svařovacího proudu. Obvykle se používají dva nebo tři sváry, tj. výsledkem jsou čtyři nebo šest propojovacích bodů. K špatnému sváru by nemělo dojít,ale rozhodně neplatí,že pokud je nějaký bod nekvalitní, dojde k požáru. To má vliv spíš na disbalanci jednotlivých sériových stupňů při zátěži.
Takže vidět jen to, že o dané problematice nevíte vůbec nic...
Agentura Reuters připomíná, že u aut na benzin je požár 60× pravděpodobnější než u elektromobilů .....jen zapomněli dodat, že se to týká auto v provozu, které má plnou nádrž a ne tři litry na převoz a navíc se dá uhasit.
Se třemi litry v nádrži by jste při jízdě velmi rychle zavzdušnil palivový systém a nikam nedojel. Úplně stejně můžete naložit vůz s minimálním stavem nabití baterie, tam zavzdušnění nehrozí.
Škoda to sešrotovat. Co "áčka", nevidí v tom příležitost ?
Takže kdo chce Lamborghini tak do pár týdnů v áčkách...
"Oheň se může rychle vymknout kontrole, rozšířit se po celé lodi a zapálit ocel, náklad i barvu."
To je tak, když se někdo pouští do práce, kterou neumí. Tesla vozí elektromobily loděmi už kolik let a žádný problém nikdy nebyl. Jenže VW teď zčistajasna vletěl do výroby elektromobilů a hrozně se diví, že jim to hrozně žere, nefunguje jim infotainment a teď jim to ještě hoří. Jo, to chce nějakou praxi..
Železná ruda je hořlavá? Mě osobně bylo jedno jestli tam byl Bentley, ale že se požár nedal zvládnout kvůli bateriím.
Rad bych vedel jakou karbonovou stopu pozar techto luxusnich aut zanechal a jestli maji zaplavenou uhlikovou dan?
Oheň se může rychle vymknout kontrole, rozšířit se po celé lodi a zapálit ocel - google translator asi nemal práve svoj deň...
Budete se divit, ale ocel opravdu může hořet
Agentura Reuters připomíná, že u aut na benzin je požár 60× pravděpodobnější než u elektromobilů
o co se prosím tato data opírají?
Já nevím, stačí zadat do google pár hesel.
https://insideevs.com/news/561549/study-evs-smallest-fire-risk/