Nevalné oblibě samozřejmě odpovídají ceny. Nejstarší Lady Samary z prvních let výroby stojí od 20 000 korun, věkově přijatelné vozy z roku 1993 jsou ve třídveřové verzi k mání za částky kolem 50 000 a zhruba o deset tisíc korun víc se dává za stejně stará pětidveřová auta. I velmi mladé Samary z roku 1997 lze sehnat za devadesát tisícovek. Výhodou Lad všech věkových kategorií, a mladších vozů obzvlášť, je, že ve srovnání se stejně drahými auty slavnější konkurence budou méně jeté, ušetřenější a zachovalejší. Laciné náhradní díly patří k dalším přednostem, byť je třeba připomenout, že jich majitel Samary patrně bude potřebovat víc než u jiného vozu. Kutilové, kteří žijí v místech vzdálených servisům, ocení, že na jednodušších autech lze leccos opravit svépomocí. Řidiče, kteří chtějí jezdit co nejlevněji, a také proto se o zmíněné vozy zajímají, potěší, že Ladu Samaru v nejjednodušší karburátorové verzi lze způsobem v tuzemsku nejsnazším a nejlevnějším přestavět na plynový pohon a jezdit zhruba za polovinu nákladů běžných pro benzinový provoz. Na druhé misce vah je obstarožní kabát stejně jako interiér. Pověstná je nevalná úroveň výrobního zpracování, hlučný motor a vyšší spotřeba. K bolestem patří i koroze nosných dílů, která je podle zjištění techniků německého TÜV několikanásobně častější než u jiných srovnatelných vozů. TÜV vůbec zařadil Ladu Samaru na jedno z posledních a v případě automobilů čtyři až pět roků starých dokonce na poslední místo svých žebříčků výskytu problémů. Technici TÜV konstatují, že již tříleté vozy mají v šesti procentech závažné závady a z pět
Lada Samara: levné auto pro skromné kutily
Nevalné oblibě samozřejmě odpovídají ceny. Nejstarší Lady Samary z prvních let výroby stojí od 20 000 korun, věkově přijatelné vozy z roku 1993 jsou ve třídveřové verzi k mání za částky kolem 50 000 a zhruba o deset tisíc korun víc se dává za stejně stará pětidveřová auta. I velmi mladé Samary z roku 1997 lze sehnat za devadesát tisícovek. Výhodou Lad všech věkových kategorií, a mladších vozů obzvlášť, je, že ve srovnání se stejně drahými auty slavnější konkurence budou méně jeté, ušetřenější a zachovalejší. Laciné náhradní díly patří k dalším přednostem, byť je třeba připomenout, že jich majitel Samary patrně bude potřebovat víc než u jiného vozu. Kutilové, kteří žijí v místech vzdálených servisům, ocení, že na jednodušších autech lze leccos opravit svépomocí. Řidiče, kteří chtějí jezdit co nejlevněji, a také proto se o zmíněné vozy zajímají, potěší, že Ladu Samaru v nejjednodušší karburátorové verzi lze způsobem v tuzemsku nejsnazším a nejlevnějším přestavět na plynový pohon a jezdit zhruba za polovinu nákladů běžných pro benzinový provoz. Na druhé misce vah je obstarožní kabát stejně jako interiér. Pověstná je nevalná úroveň výrobního zpracování, hlučný motor a vyšší spotřeba. K bolestem patří i koroze nosných dílů, která je podle zjištění techniků německého TÜV několikanásobně častější než u jiných srovnatelných vozů. TÜV vůbec zařadil Ladu Samaru na jedno z posledních a v případě automobilů čtyři až pět roků starých dokonce na poslední místo svých žebříčků výskytu problémů. Technici TÜV konstatují, že již tříleté vozy mají v šesti procentech závažné závady a z pět
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Noční brigáda ve velkoobchodě až 189 Kč/hod Ostrava #KI5dJ
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat:
160 - 160 Kč