- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takze neco jako LIAZ Afrikabus pred triceti lety, akorat se spotrebou o 5 % nizsi...
No, jelikoz plni EURO 4 nejmin, tak vic jak 5% :P
A co v dane cenove tride doporucujete vy?
Jako samo domo dobrý. Ke svážení špinavých dělníků po rovné silnici může sloužit dobře. V terénu asi nepoužitelný, natož, kdyby měli pasažéři stát. Nevidím jediné madlo, područky na sedačkách, ani tyč na přidržení. Už vidím, jak při přejetí první nerovnosti jsou všichni na jedné hromadě.
Taky mi nepřijde šťastná volba podvozku s listovými pery. Obzvlášť pro auto přepravující lidi. V dnešní době jsou běžné, a komfortní, vzduchové podvozky. Listová pera jsou běžná už jen v Rusku a je to tak trochu cesta do pravěku.
K profesionální přestavbě to má bohužel daleko. Hodně amatérsky působí ta zadní montáž bezp. pásů na sedačkách. Nechtěl bych vidět, jak si o to dá pasažér vzadu zubama. A nejlepší jsou ty nalepovací popisky na přístrojovce.
Ještě lepší je to u zadního východu. Ten červený nápis Nevstupovat, vypínač Tango pro 250 V / 50 Hz a tlačítko pro požární poplach s rozbíjecím sklíčkem tohle nemůže projít homologací ani náhodou.
Jestli chtějí vidět nějaký normální terénní kontejner pro přepravu substrátu, pak třeba zde: http://www.liaz.cz/afrikabus.php
Tak se podívejte, s čím jezdí na zájezdy Adventura.
Proč se rozjíždějí na trojku?
Protože je to pro rozjíždění nejvhodnější rychlostní stupeň.
Takýto autobus jazdil za komančov, a bola to Avia z nadstavbou. Ako PR pre nejakú firmu čo vozí ruské veci, OK, ale načo? Že vedia po 40 rokov robiť do okola to isté..? Tu máme o mnoho lepšie výrobky, TATRA, AVIA alebo ak chcete naozaj BUS do terénu tak TORSUS PRAETORIAN. Všetko domáce, na míle pokrokovejšie než Kamaz.
TORSUS je ukrajinska firma, ne?
Autobusem bych to nenazýval, spíš v tom vidím automobil se skříňovou nástavbou, upravenou pro přepravu osob jak popisujete v článku Unimog.
Srovnání s unimogem je hodně přehnané, a to co jezdí v Dakaru, s produkčním Kamazem nemá vůbec nic společného....