- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně se líbila Octavie 3 s těmi nedělenými světly. Vůbec nechápu, proč ji tak rychle přestali vyrábět.
Rozhovor typu - jak na 257 řádcích neříct nic konkrétního. Když nebyl sdílný, tak to ani nepublikujte. Ztráta času.
Tak když vývoj typu trvá asi 4 roky, co tak asi mohl konkrétně povídat? Nebo Vám chyběla info kolik bere?
Kdo tu nadává na design Škodovek, tak asi spadl včera z Marsu a nic neví o tom, co je to za značku, odkud přichází a jakou má roli v portfoliu značek VW-Porsche.
Když chcete prodávat stejnou techniku za různé ceny pod různými názvy, tak tomu musí odpovídat design. Že si Škoda v konkurenci uvnitř koncernu vybojovala to postavení, co má, to je velký úspěch. Ale pořád je třeba vědět, že to není značka, která má být nositelem elegantních fajnovek. Je to značka, pod kterou se prodávají auta, kde se v zájmu užitné hodnoty trochu prodlouží rozvor nebo přifoukne kufr, byť tím z některých pohledů utrpí ideální proporce.
tak to už bude kromě Škodovky hnusné i BMW
Mnichovský barok potřebuje nutně obměnu. Trochu méně plechových orgií, méně hmoty a více prostoru uvnitř. Chytřejší detaily. BMW má sílu v motorech, ale ty altánky se už přežily.
Skvelej clovek. Nebejt tech dvou pani co rozkradli republiku mohla to bejt Ceskoslovenska hvezda v Mnichove.
Co je na tom k smíchu?BMW by určitě nesáhlo po nějakým nýmandovi
Z odchodu Kabaně ze Škody do BMW nemám radost. Ani ne tak kvůli Škodě, ale kvůli BMW, které je mojí srdcovkou. Tak snad se pletu a BMW přeji, aby jim tento přestup prospěl. Poslední Škodovky jsou naprosto tragické, ale Superb se docela povedl, tak snad se z toho Kabaň poučil a v BMW nebude vymýšlet pitominy
Skoda, ze Kaban odesel ze Skody. Jeho skodovky se mi hodne libily. Zejmena pak Superb.
Superb je pecka,nejhezčí Škoda